Recenze (73)
Divnej týpek (2009)
Ono to predsa nemoze byt az take zle ...... nie ono je to este horsie.
Chlupatá odplata (2010)
Toto je dobre pre deti pod 6 rokov. Ale pre ostatnych utrpenie
Kopačky (2008)
Zas po dlhej dobe velmi kvalitne urobena romanticka komedia ktora ma dostala. Velmi som spokojny s hereckym obsadenim ale aj scenarom a hudbov. 85%
8MM 2 (2005)
Oproti jednotne je to uplne onicom. Tento film tazi len s jednotky. Fakt naozaj mam pocit ze ide o uplne rozdielne filmy len niekto si na konci zaplati za meno tak to premenovali na 8mm2.
Až tak moc tě nežere (2009)
Prislo mi to ako laska nebeska. Vela pribehov sa odohorava naraz a vacina je spolu pospajanych. Ako bolo to dobre ale....stale je tam to ale. Nieco mi tam chybalo. Nieco co by tomu dodalo tie grady. Ale prijemna romantika na pozretie pri nedelnom nudnom programe.
Bruno (2009)
Podobny pribeh ako v Boratovi. Neviem ako je to mozne ale vacsinou mi su taketo filmy nechutne. Ale Uz dlho som sa tak nenasmial ako tu Sascha je dobry herec lebo vie natocit a zahrat aj taketo nieco co nemoze zly herec urobit aspon nie s takymi grimasami. A ten koniec ta bitka to bola bomba.
Pohádky na dobrou noc (2008)
Ono to naozaj neni dobre. Ale efekty sa vydarili inak nic moc. Len pre skalnych fanusikov Adama Sandlera
Zohan: Krycí jméno Kadeřník (2008)
Vaham medzi 3 a 4 na koniec davam viac pretoze som sa dost nasmial. Oddychova komedia
Milenka (2004)
Naozaj som sa moc nudil
Já-tě-vidím.com (2006)
3 a pol hviezdicky za dobyr napad a primeranu zabavu