Recenze (114)
Naprosto osvětleno (2005)
Super hudba (hlavně moji oblíbení Gogol Bordello), ale jinak jsem se v tom filmu hrozně ztrácel.. Rozhodně musí být lepší koukat na film v originále a s titulky na ukrajinštinu...
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Poslední půl hodina je perfektní, ale proč sem kvůli ní musel vytrpět 2 hodiny zmateného filmu o ničem...
Pošta pro tebe (2005) (pořad)
V Česku se tomu bohužel nedá ani zasmát. Narozdíl od Rumunské Pošty pro tebe, kde se aspoň občas účastníci poperou...
Můj strýček (1958)
Zkrátit o 30 minut a je to jedna z nejlepších francouzských komedií.
Muži, co zírají na kozy (2009)
Ani nevím za co...
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Pár dobrých vtípků (jako shrnutí děje Pána prstenů), ale to je asi tak vše, co film nabídl navíc oproti ostatním americkým komediím...
10 položek a méně (2006)
Morgan Freeman se u tohoto filmu musel nehorázně bavit. Je to na něm vidět a protože jsem se u něj bavil i já, tak mi vůbec nevadí, že byl úplně o ničem.
Zvětšenina (1966)
Nuda. Ačkoliv je film obrazově dokonalý, bez děje to prostě nejde.
Čtvrtý druh (2009)
Fuj, přiznám se, že jsem dlouho nebyl tak napnutý a vystrašený po tak dlouhou část filmu, jako u Čtvrtého druhu. Musím říct že nemám rád duchařiny a tento film mě v tom utvrdil. Když poprvé přes jednoho pacienta začali mluvit "mimozemšťané", tak jsem se leknutím málem počůral... Nečekal jsem přímo horor, ale jinak než sci-fi horor film popsat nejde. Vytýkám jen, že filmaři nikdy a nikde nepřiznali, že si vše vymysleli a velmi očividně propagují, že se jedná o skutečnou událost. Hm - 80%. Jo, a herečka, která představovala "skutečnou" doktorku Tylerovou vypadá opravdu děsivě...
Sherlock Holmes (2009)
U