Recenze (146)
Agent bez minulosti (2002)
Na poprvé 3-4 hvězdy, na druhé shlédnutí jasná 5tka, opravdu super - dokonale propracovaná špionská akce vystříbřená do nejmenšího detailu. Damon mi tam perfektně sedí.Nejlepší akční trilogie všech dob. A to podle mě nejslabší díl z této trilogie je právě tento...
Agenti nula nula (2004)
Nevím, jestli tu všichni co ohodnotili tento film byli tak fyzicky a psychicky odolní, že se dodívali na celý film. Já to bohužel nevydržel...I když....byly horší.
Akta X (1993) (seriál)
Pro mě naprosto kultovní záležitost a hodnocení nezmění ani poslední 3-4 řady, které stojí za nic.
Americký gangster (2007)
Další z vrcholných děl R. Scotta. Skvělý výkon od obou hlavních herců ( Crowe, Washington ) Akorát pár dní před tím jsem viděl Gladiátora tak mi tam nějak Crowe pořád nemohl zapadnout. Ale to je jen moje malinká vada na kráse a tento film určitě patří k tomu nejlepšímu co Scott "udělal" a pro mě skvělý film.
Armageddon (1998)
Samotný film, ehm nic moc, ale měl a mám ho moc rád. Keksová scénka je jedna z nej nejvíce romantických scén, píseň I don´t wanna to miss a thing je něco úžasného ( ostatně celý soundtrack je skvělý !!! ) a i když film je nic moc prostě stejně ta slza na konci padne.....Představte si petardu, když ji odstřelíte na ruce, moc vám toho neudělá. Ale pokud ji odpálíte v dlani, tak vám do konci života bude otvírat kečup vaše žena.
Avatar (2009)
Co na tom, že se jedná o další tuctový "americký" příběh...Vizuální zpracování, detaily prostředí a rozmanitost světa podpořená skvělou vizualizací ve 3D dává tomuto filmu takový nádech, že se jedná o unikát, u kterého je nutno si koupit lístek, posadit se s Nachos do křesla, nasadit brýle, přečkat cca 5 trailerů, a pak jen nevěřícně sedět a kochat se přírodou a světem Pandory. Nová technika, díky které se tento film vytvořil dala světu filmu nový rozměr a právě díky tomu bude tento film navždy vzpomínán.
Báječný den (1996)
Nemůžu si pomoci, ale je to má nejoblíbenější romantická celovečerní komedie. Působí to jako lehký vánek, který vás pohladí a zanechá ve vás dobrý pocit, než zas odejde. Kráska Pfeiffer a sympaťák Clooney, vtipné dialogy, nesnášenlivost, ale nakonec přece jen láska jako trám. Pokud je potřeba romantiky tak tohle je ideální, když se chcete i trošku zasmát :-)
Blbý a blbější (1994)
Jim Carrey alias mistr xichtů a grymas v plné parádě. Tomu se prostě nejde nesmát a celé to působí velice vtipně a vždy potěší. Jedna z mála komedií pro mne, u kterých se prostě směji, i když vím co bude a jak bude.
Bohové musí být šílení (1980)
Jeden z nej. filmů mého děctví :-) Skvělé, zábavné. "Začali jí říkat - zlá věc"
Bohové se zase zbláznili (1993)
Tak nevím, jestli to byli bohové, kdo se zbláznil, když se to točilo....