Recenze (103)
Ponorka (1981)
Výborně zpracováno, místy lehce syrově naservírované zvraty, ale takhle to prostě chodilo a to pouze zhýčkaný divák takhle vnímá.
Tobruk (2008)
Celý film je jakoby předzvěstí něčeho, co přijde a bude to pořádné. Divák tedy čeká a čeká a dočká se akorát závěrečných titulků. Pro mě filmu chybělo ono nepopsatelné "něco", co by mu dodalo tu patřičnou štávu.
Občanský průkaz (2010)
Po dlouhé době opět film z české produkce, který jsem nejenže dokoukal, ale i se u něj upřímně bavil a ne na účet tvůrců. Jestli se bude český filmový průmysl i nadále vyvíjet tímto směrem, třeba i na něj změním názor.
Pacifik (2010) (seriál)
Opět se potvrdilo, že kombinace Hanks + Spielberg + válečňák dokáže vytvořit jen to nejlepší. Velice povedené i v porovnání s Bratrstvem neohrožených a dílo plně dostálo mým očekáváním.
Příliš vzdálený most (1977)
Výborné, historicky přesné do nejmenších detailů, není co vytknout.
Stormbreaker (2006)
Naprostá kravina, dost jsem se u toho nudil. P. S. Taky se vám zdálo, že Rourke tam vypadá, jako Steven Tyler?
Lhář, lhář (1997)
Další z Carreyho filmů s gumovým obličejem, trochu horší než Yes Man, který je na podobné téma.
Yes Man (2008)
Jim Carrey výjimečně opustil svůj gumový ksicht a začal dělat něco, co se alespoň podobá hraní. Měl by točit tímto způsobem dál.
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino je prostě Tarantino. Vynikající, jako vždy, Pitt se také snažil a pochvalu si zaslouží také scénář.
M*A*S*H (1970)
Tento film má tu smůlu, že jsem viděl dřív seriál (a oba mají nejspíš štěstí, že jsem zatím nečetl knihu). Když pominu katastrofální dabing, za který tvůrci nemohou, nevidím ani tak moc kladů. Děj jaksi přešlapuje na místě, jediná scéna, která za něco stála se mi zdá málo. Postavy nejsou rozvinuté, každou charakteristika jen tak lízne. Téměř absolutní absence vtipnosti je také pouze na škodu. V porovnání se seriálem naprostá katastrofa, samo o sobě žádný zázrak.