Recenze (49)
Na křídlech vážky (2002)
Dobré ingredience, ale nějak to k sobě nepasuje. Chvílema jsem se nudil, když jsem se už začal ponořovat do napínavých scén skočilo tam drama a romantika, potom trocha akce, žádná sympatická vedlejší postava... Costner se sice tváří jako kdyby byl schopný to všechno poslepovat a udržet pohromadě ale Shadyac mu to trochu kazí -)
2012 (2009)
Snažili se vytěžit tolik diskutované téma, super nápad - ale proč k tomu použili nástroje podobné Indymu Jonesovi (až na to, že se smějete ve chvílích, kdy by si to režisér opravdu nepřál a naopak) a dávku amerického patrionismu? Takovéhle zpracování by se dalo ještě překousnout před dvaceti deseti lety, ale dnes je to opravdu krok vedle.
Podivní (2010)
Trochu bezduché, ale dobré. Tím, že na scéně Agresivní vystřídali bezduché Zombie se otevřely dveře pro širší publikum. Zároveň spád umírání hlavních postav je o něco lineárnější než v jiných filmech tohodle druhu. Příjemné osvěžení.
Neuvěřitelný Hulk (2008)
O stupeň blbější než předchozí díl, o stupeň lepší v akčních scénách. Takže vyrovnáno. Komu se líbil první, bude druhý jakbysmet. A je jedno kolik zelených potvor tam bude.
Čtvrtý druh (2009)
Mohlo to být mnohem zajímavější, tenhle poměr thriller/dokument mi vůbec nesedl. Trochu jiný poměr by to spravil, možná i jiné zpracování "dvoj-oknových" záběrů by tomu pomohlo. Nedokázal jsem se vžít do děje.
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Snaha o to udělat to zajímavé, vtipné a duchaplné. Režisér má ale ohromný talent dělat tyto položky neslučitelné a film skoro nesledovatelný. ještě že se tady opřel o známé herce.
Symptom Pandorum (2009)
Milé překvapení, po tom co tady člověk vidí na plakátu. Kdyby zde nebyla tak banální postava kapitána a snaha udělat takové panoptikum účinkujících herců, mohlo to být ještě lepší.
Gui si (2006)
Skvělé postavy (právě proto má asi film tak vysoké hodnocení - jejich herci i napsané role jsou perfektní) a poměrně propracovaná zápletka (možná až moc), na hororovou stránku mohli tvůrci trochu přitlačit, je tam pro to velká rezerva. Každopádně stojí za shlédnutí
Zakletý v čase (2009)
Kýčovitý a jednduchý. Ale když jsem se do toho zakoukal, tak bylo hodně snadný to přehlídnout a nechat se unášet dějem. A pokud vám u konce dochází pivo, tak se nebojte otevřít ještě jedno, ono se to pak trochu táhne. Řekl bych že povedený plod středního proudu.
Ink (2009)
Skvělá fantazie, podobné Gaimanovi s McKeanem. Jednoduchá linie, spousta obrázků. Kéž by vypadali všechny moderní pohádky takhle