Recenze (2 428)
Space: 1999 (1975) (seriál)
Božínku, to jsem se toho nahledal! Já to sledoval tehdy s tatínkem na ORF. Pamatuji si nějakou ženskou s kuličkama na konci řas, která se mohla různě proměňovat a pak bojovala s tou perfektní příšerou s velkýma očima. SUPER!
Mocný vládce Oz (2013)
Mě to celkem bavilo. Hlavně úvodní honička a následné seznamování se s krajinou a obyvateli země Oz. Jinak standardní zápletka, herci nijak nevybočovali žádným směrem. Na velkém plátně to ale muselo být o třídu lepší.
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Nezapře se tomu Burtonovská hravost a styl, ale na prdel jsem si z toho nesedl.
Už dost, šéfe! (2013) (pořad)
Paráda, Zdéňa je zpět v pořadu, který mu sekne asi nejlíp. Nemůžu si pomoct, ale stejně se mi líbí víc když chválí. Pro ty, kteří si o něm myslí, že jenom nadává na efekt, chválit umí fakt dobře.
Wolverine (2013)
Je škoda, že film nemá takovou poetiku a mystično a snaží se do diváka bušit jenom akcí, kterou teda, aby se neřeklo, okořeňuje několika výjevy z minulosti i budoucnosti X-menů. Prostředí Japonska je perfektní, stejně jako Hugh, který je nabušený jak prase a zuří víc než kdy předtím. Celkově film zklamáním rozhodně není, jen mu chybí nějaký větší a uchopitelnější dějový rámec, kterým by více zapadal do soukolí zvaného X-MEN. Ale i tak se budu těšit na příště, za to vzrůšo to určitě stojí.
Muž z oceli (2013)
Líbilo, moc! Nový kabátek Supermanovi sluší. Přenesení celého příběhu do současnosti je prostě perfektní, pastva pro oči, uši. K tomu parádní úvod, ve kterém se konečně dozvíme, jak to bylo s chudákem Kryptonem. Henry Cavill - to jméno jsem slyšel poprvé, ale odteď je potřeba si ho zapamatovat, protože zahrál titulní roli s přehledem a člověk by mu věřil kde co. Potěší i vedlejší role Crowea a poněkud zestárlého Kevina. Rozhodně velice příjemný film, který nestihne nudit a u kterého si užijete jednu s nejlepších podívaných letošního roku.
Poslední dny na Marsu (2013)
Perfektní klaustrofobní kousek. Mně to zase nejvíc připomínalo Apollo 18. Atmosféra byla parádní, skoro jsem cítil tíhu skafandru a těžko se mi dýchalo. První polovina sice o chlup napínavější a tajemnější, ale ani v té druhé se zběsile nepobíhá z místa na místo, ale v rámci filmových možností myslí a koná. Schreiber nezklamal, ostatní zdatně umírali za doprovodu pasující hudby. Rozhodně příjemné překvapení.
Sanitka 2 (2013) (seriál)
Tak jsem to po šestém díle vzdal. Na to se nedá dívat. Postavy se chovají debilně, scénář je plný jakože akčních scén a podivných zvratů, herci nemají moc co hrát a celé je to v podstatě o šukání. Nebrat, zapomenout. Zlatý primář Sova.
Válka Bohů (2011)
Jedna hvězda navrch za mého oblíbeného Mickeyho. JInak bída a zmar.
Vražedná minulost (2013)
Perfektní nápad, zpracování krapet pokulhává. Ale musím uznat, že jsem byl chvílemi fakt napnutej, film jsem sledoval v dokonalé a klidné atmosféře, tak to asi taky přispělo. Každopádně za časové paradoxy dávám hvězdu navrch.