Recenze (2 428)
Spiklenci slasti (1996)
Typický Švankmajer tentokrát o úchylkách nás všech.
Díky za každé nové ráno (1994)
I přes nesporné kvality mě tento film nějak zvlášť neoslovil.
Báječná léta pod psa (1997)
"Aleši šeptáš a není to normální".
Rok ďábla (2002)
Parádní fikce, hudební dokument, komedie a film k zamyšlení v jednom okořeněný skvělou muzikou.
Saturnin (1994)
Skvělý Oldřich Vízner i ostatní v přepisu Jirotkovy knížky. Je to sice takový slepenec vtipných scének, ale zato pekelně vtipných.
Mňága - Happy End (1996)
Valmez, Valmez...
Návrat ztraceného ráje (1999)
To měl být návrat? Tak špatně napsaný film jsem dlouho neviděl.
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Tak to opravdu nemusím.
Perníková věž (2002)
Mně se to celkem líbilo. Jasně, je tam hromada chyb, někteří neumí hrát a logika jde stranou. Ale i tak mám z toho celkem příjemný pocit.
Musím tě svést (2002)
V podstatě nezajímyvý, nudný film.