Recenze (308)
Vinland Saga (2019) (seriál)
To nejlepší co jsem za poslední dekádu viděl
Kung Fury (2015)
Úlet jak sfiň... :-D
SpongeBob ve filmu: Houba na suchu (2015)
Neskutečná úchylárna - delfín vesmírný strážce, postapo situace vinou nedostatku krabího hambáče? Co jste to hulili za matroš? Nářez :-D ... Nejslabším článkem filmu je přehrávající Banderas (ostatně jako vždy), ale jako celek super. Pro fanoušky SpongeBoba povinnost...
Godzilla (2014)
Povedené, ale trestuhodně málo Godžiry, která není v záběru ani v polovině celkové metráže...
Paddington (2014)
Pohodový, milý a nenáročný film pro celou rodinu...
Velká šestka (2014)
Neskutečný zážitek! ... Disney pod dohledem Pixaru válí a přináší animáky jeden lepší než druhý... Velká šestka je dokonalou přípravkou pro malé diváky na "avengerovský" upgrade!
Zmizelá (2014)
Cunt jedna! Fincher je machr...
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Dokud někdo nenapíše solidní story pro český animák tak to bude stát pořád za hovno... Každopádně lepší než ohyzdná koza... Animace milá, Soukupova hudba Elfmanovsky příjemná... Jo a Pribiňáka už si v životě nedám a to hnusný lízátko taky ne! S tím "product placementem" jste to slušně řečeno posrali...
Gravitace (2013)
Cuarón umí... Dokonalý zážitek, víc k tomu snad není co dodat...
Jack a obři (2013)
Povedená pohádková fantasy páně Singerovic se spolehlivým Ewanem... Jedno větší mínus ale má - toho typa co prudil Granta v komedii O klukovi...