Recenze (3 170)
Smrt přichází v bílém (2003)
Tak tedy nuda. Vtip v tomto hororu byl fajn tak jako povedená pointa na konci. A dál? To je asi tak vše co mě udrželo ''naživu''. Vraždy laciné, napětí mizivé a nuda všude kolem. 30%
Chatter (2010)
Trocha zamrazení bylo. Mám z toho pocit jako z Paranormal Activity (podobnost). Je toho ale málo. 40%
Brutal Relax (2010)
To jsem se pobavil. Nemám co dodat. Je to taková blbůstka. Brutální blbůstka:-) 70%
Pohřben zaživa (2010)
V podstatě stejná hloupost jako telefonní budka s Colinem Farrellem. ALE... Je zde jedno ale. Očekával jsem stejnou nudu a kupodivu mě to vtáhlo a s napětím jsem očekával co se stane, nebo nestane i když šlo jen o jedno místo ze kterého není úniku. Stopáž uběhla jako voda a skutečně jsem neměl možnost se nudit. Pocity jsem měl skoro stejné jako Ryan Reynolds. Samotný závěr byl úchvatný. Mínus za místo, plus za zdařilé dialogy. 65%
Všichni milují Mandy Lane (2006)
Přesný koment od: LIVINGDEAD. Film je naprosto čistě typický zabijácký a průměrný. Překvapení žádné. Děj hrozně jednoduchý a okoukaný. Atmosféra s lekačkami žádná. V podstatě nejde o nejhorší thriller (horor v žádném případě) ale o zlatou střední cestu. 50%
Shocker (1989)
Mohl by to být celkem lepší film nebýt hloupých a výrazných nelogičností (proč se pronásledovaný snaží vylézt zrovna na jakousi věž?, a jak to že se do něj shocker netrefí na těch pár metrů?, jakto že při přeskakování z obrazovky do obrazovky a při souboji mladík vytáhne šňuru od TV ze sítě a shocker prorazí hlavou obrazovku a ta začne po rozbití házet jiskry i přes to že není v elektrické síti?). Konec se zdál být tak trochu pohádkový. 45%
Maturitní ples (2008)
Klasický, čistý a učebnicový slasher, kterému nic nechybí ani nepřebývá. Typický narušený týpek, krásná hlavní představitelka, postupné likvidování mladistvých a plno poldů kolem. 55%
Hon na čarodějnice (2011)
Role Cageovi sedla i s jeho typickým výrazem ve tváři. Příroda nádherná a lesy potemnělé a hrůzostrašné. Příběh se naplno rozjede asi po hodině ale ta pořádná divočina nemá chybu. Škoda toho slabšího úvodu. 75%
Sammyho dobrodružství 3D (2010)
Pěkné, ale děj je tak nějak lenivý a nikam se nežene. Točí se dokola jako v začarovaném kruhu a jde stále o to samé. Pochválit lze hudbu, která byla příjemná. Želvičky byli roztomilé a podvodní svět nádherný. 75%
Re-Play (2009) (pořad)
Dobrý. Aspoň se hráči doví o novinkách. 55%