Ali G měl být zkázou britské vlády - místo toho je díky němu mnohem populárnější. Obklopen věrnými přáteli se pak sám stává největším ze všech hrdinů, jedinečným a samozřejmě naprosto neodolatelným... (Hollywood Classic Entertainment (H.C.E.))

Recenze (528)

Elyssea odpad!

Sachu Barona Cohena nemám ráda, ale co předvádí tady vypadá na odpor. Fekální humor mě nebere, sexuální narážky taky ne a dementní hlavní hrdiny nesnáším (nechápu, jak se někdo dokáže dívat na film, ve kterém je hlavní hrdina totální prase a idiot). Možná je tam nějaká superskrytá nadsázka a ve skutečnosti je to dílko pomlouvající řekněme politiku, ale je mi to naprosto ukradené. Jestli se na to v konverzaci budeme dívat ještě jednou, tak to video hodím z okna. Totální odpad! ()

pornogrind

Film kterej jsem doposud nikdy neviděl celej. Nedávno bežel v bedně a já jsem ho konečně dokoukal celej a tak ho můžu ohodnotit. Komedii balancující na hraně trapnosti. Někdy fóry vychází, ale mnohdy jsou už za čárou. Povedenej humor střídá ten trapnej a tak je to v podstatě po celou stopáž filmu. Já mám podobný úlety v celku rád a tak můžu s klidným srdcem dát 3 hvězdy. V tomhle případě dokážu pochopit jak 5ti hvězdičkový hodnocení tak i odpad. Tenhle humor prostě neosloví každýho. A jak jsem psal už výše u mě to vyšlo tak napůl. ()

ivishka odpad!

Naprostá hloupost co mě uráží. Nechápu co to je jako za humor? Byla tam spousta trapných pokusů o nějáké hrozné hlášky nebo nevídaně "vtipné" situace. Nevím co si o tom mám myslet. Stavět komediálnost filmu na dětských reakcích příšerného neherce Sachy Barona Cohena je sebevražedné. Jak vidím tak jsou i lidi co mají velmi bizardní smysl pro humor. ()

DaViD´82

Sasha Cohen je jako zastydlý rádoby reaper Ali G naprosto dokonalý. Ovšem pouze v rámci krátkých skečů a mystifikačních rozhovorů s celebritami. Ne v celovečerním formátu kde je sice i několik výborných gagů, ale jsou schovány v kupě "humoru bez humoru/satiry bez satiry". Takhle si zmrvit dlouhá léta pečlivě piplané alter ego je takřka na zabití. Cohen, a ostatně i Ali G, mají podstatně na víc. A těch pár dokonalých gagů na tom nic nemění. ()

HappySmile

Film, který se bude líbit jenom těm, co mají rádi bláznivé komedie a občas-úchylný humor. Potěšilo mě a zároveň hodně překvapilo to, že si tady zahrál Sir Michael Gambon, ho bych v takovémto typu filmy opravdu nečekala. Ale zrovna právě on tady měl jednu opravdu výbornou scénu. :) Některé Aliho kousky byly taky dost podařené, takže na ty 3 hvězdičky to stačí. ()

Zajímavosti (14)

• V čase 52:50 při odchodu Aliho (Sacha Baron Cohen) z kabinetu parlamentu, člen říkající „západ“ ukazuje znak „West Coast“ špatně – prostředníček přes prsteníček. Správně mají být prsty prohozené. (lukaaris)
  • Když Ali (Sacha Baron Cohen) protestuje připoutaný k plotu kvůli zavření školy, jeden z reportérů pustí maso do krabičky ve dvou záběrech. (Pepy)