Když je armádní tým ODA přepaden, jejich jedinou nadějí je letecký JTAC (Liam Hemsworth) a pilot dronu (Russell Crowe), kteří je provedou brutální 48hodinovou bitvou o přežití. (Tomas.C.1509)

Recenze (77)

Jokolo

Fajn žánrovka nenadchne inovativním přístupem, sází ale na osvědčené akční prvky, díky kterým diváka krásně zabaví. Poctivá filmařina bez umělých berliček, která se opírá o reálné lokace, povedenou akci a fajn interakce mezi hrdiny. Geniální nadčasové dílo to není, fajn příspěvek do akčního žánru určitě ano. ()

EvilPhoEniX

Milé překvapení. Od Land of Bad jsem nečekal zázraky, ale jde o solidní military akční záležitost s áčkovým rozpočtem a fajn herci, která si drží výborné tempo a je příjemně intenzivní. Máme tu 5 vojáků, kteří jsou vysláni na misi, jenže se to klasicky posere a půjde o život. Mladý Hemsworth utíká džunglí před nepřáteli a pomáhá mu Russel Crowe na drátě, který pomocí dronů pálí bomby do nepřátel. Má to skvělé tempo, dialogy mezi Crowem a Hemsworthem jsou fajn, napětí nechybí a v závěru došlo i na nějaké ty osobní fighty a přestřelky. Nejde o nic převratného, ale rozhodně to žánru nedělá ostudu a kdo podobné military záležitosti rád má, tak nešlápne vedle. 75% ()

kenkaku

Podle hodnocení se to nezdá ale “Zlounov” není vůbec špatná podívaná. Většina děje se odehrává v oblasti Suluského moře a jde prakticky o exhibici “modern warfare”. Bez sady náhradních baterek a dronu nad hlavou to už dnes nejde. Každopádně. Ústřední postava aka “Lupínek” (ano, má stejnou přezdívku jako Howard v Teorii velkého třesku) je ukázkový zelenáč co podělá na co sáhne. Jestli je i příčinou toho, že se vše “tak nějak sere” on nebo (řekněme) neortodoxní operátor dronu nechám na zvážení. Co je ale neoddiskutovatelné je skvěle natočená akce. Za mě příjemná podívaná. ()

Ouwen

Ghost Recon: Breakpoint? Naprosto kulervoucí akční vybíjená. Má to hodně příjemný ale meditativní build up a divák má šanci se seznámit s každým charakterem zvlášť. Jakmile však dojde na lámaní chleba, tedy akci tak to má tak neskutečně strhující tempo že jsem nestačil vsáknout gravitaci celé situace a tajil se mi dech. Audiovizuální žrádlo - vypadá to že se fakt používali skutečné zbraně, jsou špičkově nazvučený a exploze jsou oku lahodící. Musim uznat že Land Of Band tvoří hybrid z filmů a her které mám rád a bere si jejich nejsilnější elementy které pak těží na maximum. Hlavně musím pochválit velký důraz na detaily a našel jsem zde tunu inovativních prvků které bych chtěl vidět v dalších akčních filmech. Dojde i na strhující fyzické souboje a když pominu všechno ostatní, Agustin Claramunt - tedy kameraman, je to jeho první film a vyloženě působil jak doma. Nepamatuju si za poslední roky akční film kde by bylo tolik fenomenálních záběrů které vtáhnou do akce. Russell Crowe má hodně velkej prostor a díky tomu že tam jsou velké sázky a má to nadupané tempo, i jeho speedrun z Albertu působil přesvědčivě. Herecký výkony jsou výborný a díky úderným ale civilním dialogům a jak jinak, fantastické kameře je celej film hodně imerzivní. Za necelých 20 mega jsem se dočkal filmového zážitku co jsem nepocítil už pár let a během titulků jsem chrochtal blahem. Přestřelky působí dost takticky a líbila se mi hoooodně detailní výbava co kluci měli na sobě. Land Of Bad je strhující akční vybíjená a důvodem proč jsem měl tak rád filmy v první řadě. ()

alchac

No to mi ho teda vyndej! Z důvodu účasti členů Thorovic famílie jsem očekával další blivné Vyprštění (zde toliko s kašpárkujícím XXXL Gladiátorem na vrh) a naprosto překvapeně jsem dostal dost možná nejlepčí akčňák poslední pětiletky! Zápletka je sice jak vystřižená z mnou stále celkem oblibované Moderní Warfáry, kvůlivá čemuž jsem neustále šmátral na klávesnici na WSAD, kdykoliv se mladší Šunkomeč zatoulal někam, kam podle mě neměl (a hajzl navíc nereagoval ani na tlačítko „fire“), nicméně provedeno naprosto excelentně, akce je akční, bojová choreografie bojově choreografní, porážkoví Rákosníci nejsou příliš asfaltoví a dokonce i roní krev, ústřední hadrová hlava řádně odporná, Vrána na telefonu tomu dodává i přes mohutné panděro charismatický šmrnc a vůbec to má ten správný říz v duchu nejlepších RamboPredátorózních tradic – pročež zde opravdu netřeba šetřit superlativy a pěticípými! Na lože tedy dnes půjdu zase jednou s širokým úsměvem a dokonale ukojen. ()

• Eubank a Frigerio strávili dva týždne sledovaním reálnych príslušníkov JTAC pri práci vo Fort Irwin National Training Center, čím sa dostali do základov fungovania tohto leteckého riadenia. (Arsenal83)
  • Stíhačka F/A-18 zobrazená pri nálete nepatrí americkému letectvu ani námorníctvu, pretože na krídlach sú jasne viditeľné znaky švajčiarskeho letectva. (MikaelSVK)
  • Počas jednej väčšej prestrelky je na niekoľkých záberoch záchranný vrtuľník označený ako Black Hawk. Keď sa však záchranný tím pokúša pristáť, je jasne vidieť vrtuľník Huey. (MikaelSVK)