Věčně nabručený táta a jeho dva nejlepší kamarádi s překvapením zjistí, že ve světě mladých šéfů firem a mocných ředitelek školek marně hledají svoje místo. (Netflix)

Recenze (75)

Flopik

Najlepšie na tejto komédii je fakt, že sa  nebojí byť nekorektná a to vo veľa ohľadoch. Vtipy so slovom na N, povedať žene že je "píp" a mnohé ďalšie, začo chválim. Už bolo treba niečo takéto, niečo čo sa nebojí ísť trocha za hranu. Škoda však, že film je inak dosť nevtipný a miestami proste nudí. Keby sa to spojilo s väčšou komédiou, šiel by som určite vyššie a hlavne bavilo by to viacej. Takto za 3*. ()

ScarPoul

Potešilo aj keď to v zásade nie je nič prevratné. Burr natočil film pre seba a hoci si sem tam požičia hlášku zo svojho stand-upu v jadre je to veľmi uvedomelý film o tom, ako sa niektoré postavy ( aj napriek dospelosti) snažia dospieť. A hlavne vyznať v tomto prapodivnom svete. Netlačí to na pílu. Má to v sebe kopec príjemných vtipov, ale aj určitý nadhľad. Na konci dňa ide o to zachovať sa správne. Aj napriek tomu, že nemáme všetky premenné a tápame. Či už v kariére alebo emóciách. Mňa to osobne potešilo, pretože to malo feel good vibe. A to mi naozaj úplne stačilo. Plus Cannavale ako žerie dopis na hajzli aby ho nenachytala žena je popiči. A takýchto drobných sránd je tam viac než dosť. Dokonca oceňujem, že koniec netlačil vôbec zbytočne na emócie, a hoci bol kostrbatý, neurazil. Potešilo by ma viac takýchto filmov. Scéna v Moteli za mňa top. ()

BarryLyndon

Čekal jsem po kontroverzních reakcích něco odvazaneho. Ale ukázalo se, že je to v podstatě nuda, kde se i jako obří ctitel Billa Burra přikláním na stranu profi recenzentů, protože user ratings nahonili uměle jeho fanboyové, což jsem myslel že jsem také...  V podstatě je to triviální děj složený ze scének, které už jsem v jeho standupech slyšel xkrát s naprosto nulovou přidanou hodnotou. Produkcne je to nejlevnější možná televize a Burr nemá na to aby filmarsky pritlacil na silné momenty jako dělal Louis CK v seriálu Louie. A seriál by tomu seděl asi víc. Od nejvtipnějšího chlapa na planetě jsem chtěl víc. 5/10 ()

Devadesát Dva

Meditace nad tím, jak stará škola nedává dnešní woke bullshit a co to znamená být otcem ze staré generace a snažit se fungovat v nové. V jisté míře je to fakt scifi, naštěstí mě tyhle končiny míjejí, 'Old Dads' ale chce fungovat v rovině regulérní komedie, kde se jí to příliš nedaří. Bill Burr tu spíš prováří starší materiál a mudruje, přitom třeba 'Immoral Compass' byl daleko trefnějsí a navíc mi přijde, že to vyšlo o pár let později, než mělo. Sledovatelné, ale na Billa děsnej mainstream. 6/10 ()

Malarkey

Partička chlapů se snaží probojovat současným světem, který úplně nechápou. To je zásadní informace, kterou mi film dokázal předat a já dokázal přijmout. Na moji obranu jsem se ale i já mnohdy setkal s pocity, které jsem z jejich strany nepochopil. Nicméně na komedii o třech fotrech, kteří mě baví i když já je úplně nechápu, si myslím jsou tři hvězdičky akorát. ()

• Velká část filmu vychází ze stand-upu a podcastu Billa Burra (Jack). Pro zaryté Burrovy fanoušky je zřejmé, že postava Aspena (Miles Robbins) je Billovým vnímáním Steva Jobse, převzatým z Burrova stand-up setu pro „Night of Too Many Stars“ 2012. V Billově stand-upu říká, že si Steva Jobse představuje „jak se jen tak promenáduje po kanceláři a pojídá nějaké okázalé ovoce, jako je hruška“. Aspen je vidět, jak se neustále promenáduje po kanceláři, vede prezentaci v Powerpointu podobnou Stevu Jobsovi, a jakmile prezentace skončí, pojídá nějaké domýšlivé ovoce, jako je hruška. (Johnny.ARN)
  • Skutečná manželka Billa Burra (Jack Kelly), Nia Renee Hill, ztvárnila zdravotní sestru v porodnici. (BMW12)