Samatha cestuje se svými zhulenými přáteli na festival lásky, rock and rollový koncert v lesích. Cestou jsou napadeni místními burany, ale podaří se jim ujet. Netuší ovšem, že se v lese skrývá pomatený šílenec v masce Ronalda Reagana. (oficiální text distributora)

Recenze (86)

Smok odpad!

"Hippie is someone who looks like Tarzan, walks like Jane and smells like cheetah" Ronald Reagan. Čo na tom, že tú odpornú bandu vyfetovaných hipíkov za ktorých sa na pumpe bijú baby, ale keď domáci odídu, tak sú zase hrdinovia, som mal chuť vyvraždiť sám. Na môj vkus sa s nimi vrah ešte moc maznal :) Pán Arquette, prosím, na režisérsku stoličku už nesadajte. Ostatné takéto zlátaniny by som nemusel rozdýchať. ()

Jordan

"Béčkový" herecký pár (David Arquette a Cortney Cox) spolu založili produkčnú spoločnosť Coquette a tá stojí za Arquettovým debutom, ktorý je čisto béčkový slasher, ktorý v rámci poučenosti režiséra v danom žánri narába s niektorými klišé veľmi príjemné (po scenárovej stránke neustále nabúravanie hláškových klišé - "Nezakráda sa niekto pri stane? "Jasné, že hej, je tu predsa kopec čudných týpkov" a pod., prípadne aj nedialógových fórov: dialóg je zrazu prerušený strašným ženským krikom, no vidíme, že to len nejaký nadržaný hipík naháňa svoju babu...) a niektoré naopak dodržuje až staromódne. Každopádne - nie je to dobrý film, je dosť zmätený, ale nemožno mu uprieť, že je poriadne drzo POLITICKY nekorektný (alebo minimálne veľmi veľkohubo politický, no príjemné je to, že tým autor nič nesleduje a nikde sa neprikláňa) a čo je asi na tomto inak priemernom vyvražďovacom horore naozaj asi najlepšie, je "maska" záporáka. ()

P1tr

David Arquette je tragéd. Namísto, aby se svým režisérským debutem snažil co nejvíce odprostit od béčkových, až céčkových sraček, kterých natočil spoustu, vyplodí Řezníka, který se s jeho hereckými položkami může směle měřit. Parta hipíků je velice nesympatická, tedy až na Jasona Mewese, jehož postava je také víceméně k ničemu, ovšem při pohledu na něj si vzpomenete na Jaye ze Smithovek a hned je líp. Jediným charakterem, který je použitelný a dokonce i sympatický je šerif Thomase Janea, který filmu jednoznačně kraluje. Za celý, velice průměrně natočený snímek jsem zaznamenal jen jeden režisérský nápad, který by z průměrnosti celku vybočoval. Nevím, co tímto dílem chtěl Arquette říci, nebo proč něco takového vůbec napsal, ovšem myslím, že tímto si svojí započatou režisérskou kariéru zároveň zakončil. Řezník není dobrý jako seriózní horor, jako komedie se také neuplatní a bohužel to není zas tak velká tragédie, abyste se mohli smát její hlouposti, Zkrátka nepoužitelné. ()

AlistairMir

Tak začneme klady...hustej šerif a jeho hláška : Pane to nemůžete nám tu chodit s tím ohněm na hlavě. Tak a teď zápory...chvilka napětí...VŠE OSTATNÍ. Vraždy zoufalých postav zoufale zoufalým vrahem jsou zoufalé a ani trochu dobře provedené. Květinové děti tu jsou tak dementní že jim tu smrt přejete ale vrah je takovej trapák že mu nemůžete fandit ani za boha. Postavy jsou jinak frajeři co se ničeho nebojí. Dacanovi vrahoun usekne ruku a dacan plácne něco jako : Vole co děláš seš normální? Druhej vrahounovi vyčítá ať do něj neseká sekerou protože je republikán a vrahoun má přece masku Reagana tak by ho měl nechat bejt. A podobných trapáren je v tomto filmu hafec. Kdo přežije uhádne průměrně chytrý orangutan dřív než si dožere banán a " neuvěřitelně překvapivej" konec uhádne hned potom co zahodí slupku aby si na ní následně rozbil hubu a narazil prde...ehm...pozadí stejně tak jako jsem narazil já sledováním tohoto skvostu...víckrát ne a Davídku tohle jsi pohnojil ()

Rodriguez

Všichni jsou tak nesympatický, že jim smrt přeju už v prvních minutách a modlím se, že nastoupí nějaká silná čtyřka, která tomu tupounovy se sekyrou natrhne koule. Bohužel se tak nestane a tak koukáme, jak tyhle chcanky držej pohromadě jen silou vůle. Od Arquetteho bych čekal (coby hlavního hrdiny "Vřískotu") něco solidnějšího a né tuhle vyhulenou prázdnou schránku! 10% ()

• V Nemecku bežal tento film pod názvom President Evil. (beso74)
  • Americká zástava, ktorú možno vidieť v jednej zo scén, je "staršej verzii", je na nej totiž len 48 hviezd. Používala sa do 4.7.1959. (beso74)
  • LSD aneb kyselina lysergová byla poprvé syntetizována v roce 1938 Albertem Hofmannem ze švýcarské firmy Sandoz. Její ohromující účinky však objevil až 16.dubna 1943, když se mu omylem dostala do úst, což vedlo k prvnímu LSD tripu v historii, který u šokovaného Hofmanna začal při jeho cestě domů na kole, podle čehož se tomuto dni říká The Bicycle Day. (formelin)