Poslední recenze (1 687)
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
M:I 7 začína nudiť. 3 časť s rovnakým štýlom (vďaka tomu istému režisérovy) neponúka nič nové a už vôbec nič impossible zato ponúka najhoršieho záporáka sérii. Akože Christophera McQuarrieho mám rád a toto je stále séria na vysokej úrovni ale tu už vyditeľne dochádzajú dobré nápady a pretavujú sa skôr do tých zlích (famózna bitka na záchodoch vs WTF bitka na mostíku alebo v stiesnenej uličke) a žiadna vedľajšia veľká momentka ako s mladou policajtkov v predchádzajúcej časti! A pritom to má skoro 3 hodiny. Akože akcie je dosť (ale sú len opakovanie niekde už videného) ale sú tu aj hluché ukecané miesta. Starí tím je žalostne nevyužitý a Rebecca Ferguson s Vanessou Kirby sú tu ako keby z povinnosti. Jediné svetlé momenty sú snažiace sa nové prírastky Pom Klementieff a Hayley Atwell. Skok z útesu na vlak ako napínavá scéna? Tú niekoľkonásobne prekonáva úvodná scéna z 28 ročného GoldenEye. Ešte že tu je to ukončenie. Ale tak to je tu s každou akčnou scénou, že ju zachráni nekaká veselá drobnosť.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Prekvapivo najlepšia časť zatiaľ. Po nie moc akčnej jednotke ktorú odsunul do pozadia v tom roku akčný zázrak menom John Wick a senilnej dvojke som v kine dal prednosť Expend4bles pred ďalším pokračovaním "za 6 sekúnd zabijem všetkých". Výborné prostredie, citlivý dej dobrých obyvateľov vs talianska mafia a tentokrát vidíme aj masaker ako probehol ako aj v úvode scéne (v rámci FPS snovej sekvencie) tak aj finálne zúčtovanie (ktorého mimokamerové vysporiadanie ma na záver jednotky pekne naštvalo).
Texaský masakr motorovou pilou (2022)
Sériu texaský masaker fakt môžem a okrem amatérskej hviezdne obsadenej časti z 1994 pod 3* nejdem. Takže nový masaker poteší hlavne nekompromisným Leatherfaceom ktorý sa tu s tým naozaj nesere a likviduje obete s fatalitkami ktoré stoja za to a nedal mi nespomenúť na časy keď som ako teenager potajomky na satelite v noci sledoval časti piatka 13teho a tešil sa na trikovú vynaliezavosť úmrtí. Takže v rámci série sme sa dostali k poriadnemu bodycountu a nápaditej likvidácii. Okrem toho dej nie je nič moc a veľmi to tu nemá kto ťahať, no z letargie celkom výrazne vytrhávali prekvapivé konania postáv od ktorých sa v rámci série očakávalo niečo iné, takže aj toto snaženie sa vybehnúť zo zebehnutých koľají tu fungovalo.