Epizody(4)

Freddie (Tom Hardy) je zrovna propuštěn z vězení, kde udržoval vztah se svým mafiánským šéfem Ozzym (Brian Cox). Před věznicí ho čeká jeho nejlepší kamarád z dětství Jimmy (Shaun Evans) a společně se vydávají do spárů londýnského podsvětí, které ovládá mafie, drogy a zbraně. (Cliff Booth)

Recenze (190)

jhrasko

Sociopat Tom Hardy niekde na pomedzí Tommyho deVita a Begbieho, britsky geniálny cast, scény, pri kt.bolelo brucho, potrebný nádych&výdych medzi dielmi, ukážková gradácia. A tak akurát škoda línie s malými Jimmym a Freddiem, ktorá je určujúca pre záverečný diel a pre mňa je príliš vykonštruovaná a tým nie uveriteľná. Každopádne spoločnosť, do ktorej sa tak skoro nevrátim (čo nech je kompliment). BETTER NOT BALLS IT UP ! ()

evilmind

Britska drsná gansterska miniserie s jedním z nejšílenějšíleněji zahraných psychopatů, které kdy TV obrazovka spatřila. Není tu fakticky není žádná kriminální zápletka, vše je postaveno na pokřivených vztazích a silných emocích lidí z novodobé mafiánské rodiny. Gradace děje je přesto neuvěřitelná, především mezi 3. a 4. episodou. Navíc jsem se naučil, že chtít být v televizi nemusí být vždy zdraví prospěšné. ()

BoredSeal

Britské drama zpočátku trochu vázne, protože očekáváte další omletou historku o vzestupu jedince na vrchol skrz zločin s momentálně cool hercem. Tím se nenechte zmást. Ve skutečnosti je to několikaletý příběh jedné rodiny a dávného kamarádství, které se dostávají na pozadí obchodu s drogami do víru vlivem postavy Toma Hardyho. Asi od druhého dílu, kdy seriál tuhle rovinu zdůrazní, děj začne odsýpat, napětí houstne a vy jen očekáváte, co z toho bude za průser. Většina diváků se bude těšit na Toma Hardyho (a ten potěší v opravdu neobvyklé roli), ale ostatní členové rodinného klanu mu tvoří výbornou hereckou protiváhu. ()

geklon

Hardy je v 90' kulisách dost přesvědčivý hrůzozmrd, navíc práce na téhle britš pártyhárd, je vskutku zatleskání hodná. Drury se s tím nesere, ale násilý v jeho podání je jen dokreslení koloritu, téhle opravdové rodinky. Tak to je a je to tak. Jen škoda, že u nás netočí takovýhle 90' fantazie, podměty z minulosti na to máme. Hi Five, Mulet boys. ()

Tosi

Jako gangsterka se The Take tváří jen naoko, popravdě mnoho děje za hranou zákona tam není, spíše příběh dvou rodin, nebo ještě přesněji příběh dvou sester, které mají za manžele zločince. Dějově předvídatelné jak čítanka, ale to je buřt, Hardy jako hlavní hvězda hraje vážně vyjímečně odporně. Od vlažného prvního dílu jde seriál rychle nahoru a všudypřítomná hrozba, zda Hardy nikdy nepřestane a zničí život úplně všem, zaručí napětí až do poslední minuty. 80% ()

• Hlavné natáčanie seriálu sa konalo v Dubline. (Arsenal83)
  • Tom Hardy hraje v seriálu švagra Charlotte Riley, ve skutečnosti však byla dvojice zasnoubená. Herci se poznali v roce 2009 během natáčení seriálu The Take (od r. 2009). Setkali se také během natáčení snímku Emily Brontëová: Bouřlivé výšiny (2009). (Cliff Booth)
  • Seriál je natočen na motivy literární předlohy „The Take“ od britské detektivní spisovatelky Martiny Cole. (Cliff Booth)