Reklama

Reklama

Původně se měli zúčastnit hudebního festivalu v nedalekém lese. Ale na scéně se objevil krvelačný záhadný tvor... Dějištěm filmu je Deadwood, malé městečko v Jižní Dakotě nedaleko slavného Mount Rushmore. Místní DJ Harley Henderson se mu rozhodl vdechnout nový život, a proto se snaží o zorganizování retro festivalu, který by navštívili lidé ze širokého okolí. Aby měli kde pozvaní hosté účinkovat, musí postavit obrovské jeviště, kterému má za oběť padnout nedaleký les. Enter Simon, environmentální aktivista a bývalý hudební producent v jedné osobě, se však na to nehodlá dívat se založenýma rukama a postaví se do tvrdé opozice vůči Henderson. Brzy však musí nechat spory stranou, protože na scéně se objeví bytost sice bez zájmu o nejvýznamnější místní hudební událost posledního století, ale o to s větším zájmem o samotné aktéry akce. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (62)

Stejšn 

všechny recenze uživatele

Tak tady už jde do tuhýho. Potvora (ne nepodobná Eddiemu od Iron Maiden) je v plné kráse odhalená už v první minutě a pak to jde ráz na ráz. Neexistující scénář podpírají nulové herecké výkony, které spolu s katastrofálním dabingem vytvářejí z tohoto filmu skutečný skvost sračkismu. Hvězdička za Coopera a záběr, kde fanouška na fesťáku rozmajzne padající toi-toika. Sledování možno pouze po požití psychotropních látek. ()

Matli 

všechny recenze uživatele

Bohužel jsem neviděl celé, ale i tak musím ohodnotit, jelikož si myslím, že jsem nepřišel o žádné významné kulturní dědictví. Z toho co jsem ale viděl chápu proč je tu hodnocení 5* nebo odpad, je to parádní nabušenej a stupidní nářez, kterýmu se musí člověk s nešťastnýma slzama v očích smát. Proto musím nezaujatě s lehce bolavým srdcem dát hodnocení jaké jsem dal :-) ---bez procent--- ()

Reklama

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Spojení nechvalně známých společností Asylum a SyFy neznamenalo nic jiného, než že nás čeká další céčková podívaná určená jen pro opravdu otrlé jedince. Už jsem od nich viděl hodně bizarních produktů, ale tento řadím mezi ty nejméně poživatelné. Většinou se snažím na céčkových filmech najít i nějaké to pozitivum, ale tady to bylo téměř nemožné. Po krk zabořený v těch nejsmradlavějších sračkách bych tentokrát dokázal vyzdvihnout snad jen přítomnost zpěváka Alice Cooper a jeho krátké působení v tomto paskvilu. On jediný totiž snese přísnější metr, vše ostatní byla vyložená katastrofa. Nevím, odkud Asylum vyhrabalo tým, který měl na starosti vizuální a speciální efekty, ale zřejmě se byli před natáčením podívat na pracovní úřad a po cestě posbírali ještě několik pochybných existencí přímo na ulici, které obsadili do tohoto paskvilu coby „herce“. CGI efekty (zvláště pak ty nejlacinější) jsou vždy největším zlem u podobných filmů s mrzkým rozpočtem. Většinou se tak vždy snažím ocenit alespoň pěknou přírodu, kde se natáčelo, jenže v tomto případě jsem tvrdě narazil i zde. Na digitální monstra, vrtulníky a cákance krve jsem si už zvykl, ale tady bylo digitální snad úplně všechno (voda, stromy a dokonce i lidi). Zvláště pak při scénách kdy Bigfoot zabíjel, jsem se musel chytat za hlavu asi nejvíce. Jeho směšné zadupávání obětí či uhryzávání hlav vypadalo naprosto nereálně a navíc se neustále opakovalo. O pořádnou hororovou atmosféru tu tak divák nezavadí ani omylem, ale to je vám asi už jasné. Občas sice dojde na několik humorných situací, ale ani ty vám nějak závratně nezlepší jinak značně pokleslou náladu. 10% ()

curunir 

všechny recenze uživatele

,,UŽ VIEM, PREČO MU TOĽKO ZÁLEŽÍ NA STROMOCH A KVETOCH. JE TO KOREŇ!" __ Vraj zlý film, ale kdeže, to ľudia sú zlí. A navyše aké to má všetko krásne posolstvo - nebuďte zlí k prírode, lebo vám to oplatí a ešte k tomu prídete aj o svoju národnú hrdosť. Chudák bigfoot len chcel, aby bol v lese kľud, aby hlúpi drevorubači devastujúci lesné bohatstvo hanebne nehádzali špaky po zemi, aby ožrani, keď začujú volanie prírody nevykonávali špinavé potreby kade tade, aby mu nerozbagrovali obývačku a na trávniku nevysadili repráky, aby ľudia nostalgicky neprepadali úboho zorganizovaným hudobných flashbackom oslavujúcim 80. roky, zvlášť keď už je táto doba nenávratne v ... (aj keď vo výkrikoch módy sa vracia), aby sa Alice C. radšej venoval svojej knihe o golfe a nieže mu tam pod horou bude vyhrávať šialenými decibelmi, ktoré by dokázali rozbiť aj sklá jaskynných okien, ak by také existovali a nedajbože ešte spať pri takomto rámuse za bieleho dňa. Pár jednotlivcov si aspoň potom celkom logicky uvedomí, že sa nemôžu čomu čudovať, ak bigfoot začne znižovať počty obyvateľstva, má nato právo a musí to tak byť. Týmto spôsobom sa navyše rozprávanie vyhýba nechceným klišé, pretože keď sa švárna kráska ocitne v zovretí mohutného opa, aby tak v náznaku vyvolala asociácu na inú Veľku gorilu z Ostrova lebiek, ráči byť odhryznutím o hlavu ukrátená a takto, bez nej, zavŕši prízrak z lesa strachu svoju ekologickú perepúť až na samom vrchole dynamitmi vysekaného pamätníka pripomínajúcom exhlavy štátu, aby nielenže opätovne vyvolal túto asociácu, ale tiež preto, aby sa Barry Williams stal Cary Grantom a Danny Bonaduce Evou Mariou Saint, čím epochálne pripomenú slávny počin iného údajného majstra filmovej hrôzy, ktorý za svoj život nakrútil až jeden regulárny horor. Takže to bola aj pocta klasickým dielam kinematografie. Koniec koncov, sám Hyundai ako sponzor relácie sľuboval ,,už žiadne priemerné zážitky". (69. hodnotenie, 12. komentár k filmu) ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

V malom horskom mestečku Deadwood v Južnej Dakote sa chystá veľký rockový festival. Kvôli tejto akcii chce jej usporiadateľ vyrúbať časť miestneho lesa. Na odpor sa mu postaví niekoľko ekologických aktivistov. Do ich sporu sa však pripletie obrovský, krvilačný, monštrózny snežný muž. Uf, to teda bola poriadna sprostosť. Primitívny scenár, otrasní herci, lacné filmové triky a úbohá réžia. Americký televízny film "Prízrak z lesa strachu" patrí medzi takmer nepozerateľné nízkorozpočtové braky. Bigshit. * ()

Galerie (14)

Reklama

Reklama