Rakka

• Kanada Rakka (více)

Krátkometrážny film z dielne Oats Studios, vytvárajúceho experimentálne filmy, sa zameriava na dystopickú budúcnosť, v ktorej bola Zem kolonizovaná neznámou mimozemskou rasou. Zostávajúca ľudská populácia sa aj naďalej snaží udržať nažive a vzdorovať nepriateľským votrelcom. (fichilles)

Recenze (106)

SOLOM.

Neill Blomkamp točit umí, o tom mě dokázal přesvědčit již v District 9, takže jsem na tenhle kousek opravdu těšil. No a vyloženě mě nezklamal ani tentokrát. Po vizuální stránce to bylo opět velice slušné a klidně bych si dokázal představit další celovečerní film. Nechyběla zde akce, morbidnost, pěkné efekty a hlavně z toho sálalo utrpení…Nicméně se tvůrce snažil do cca dvacetiminutovky vecpat velké množství „informací“ a nechal mnoho otazníků – což byla opravdu škoda. Každopádně si z toho odnáším další solidní zážitek. 60% ()

MAAUZ

Blomkamp umí dokonale převést koncept do skutečnýho obrazu takovym způsobem, že vypadá vždy luxusně! V každém jeho příběhu najdete maniaka, kterej je něčím/někým posedlý, a pokaždý ho hraje nějakej vyšinutej magor. Neil patří určitě mezi mé oblíbené ski-fi režiséry. A Sigourney Weaver se začíná probouzet z kryospánku. ()

luka4615

Po shlédnutí tohoto krátkometrážního snímku od nového produkčního studia Oats Studios Neilla Blomkampa začínám pevně doufat v to, že se vybere dostatek financí na celovečerní podobu. Rakka se totiž nese ve stejném depresivně špinavém sci-fi duchu jako jeho film "District 9". Tohle chci vidět na velkém plátně! (VideaČesky.cz) ()

darkrobyk

Země kolonizovaná vesmírným šmejdem - nic nového pod sluncem, přesto se na to dobře dívá. Slušné efekty, pěkné nápady. Země přetvořená k obrazu jejich - otrávená atmosféra, smrtící vegetace a inteligentní ještěrky k tomu. Hory lidských lebek, nestvůrné experimenty, skrývání, boj a nevyzpytatelná budoucnost. Velké plus - S.Weaverová. Minus - otevřený konec. Opět. ()

Melios

Konečne niečo ,čo je aspoň trocha dobré a hrala v tom Sigourney Wever (sorry Alien fanboys). Na krátky film je to dosť ohurujúce ,ale ja si myslím ,že sa už dávno kúzlo vytratilo z filmov o invázií mimozemšťanov. Ale toto dokázalo príjemne prekvapiť. Bohužial sa stále neviem zbaviť pocitov ,že by tomu prospelo keby to bolo dlhše ,keby tomu zasadili nejakého hlavného protagonistu a hlavne keby si nebrali príklad z mainstreamových scifi filmov ako Alien a Deň Nezávislosti ,potom to trochu vyzerá ako vykrádačka....Ale nebudem tu rozoberať keby bolo keby...teraz tomu dávam 68% - má to svoje muchy ,no za pozretie to stojí. ()