Série(2) / Epizody(16)

V krušných počátcích zombie apokalypsy se skupina zcela neznámých lidí musí semknout a najít v sobě sílu, aby dokázali přežít a dostat se zpátky ke svým blízkým. (Netflix)

Recenze (108)

sharkamell

Nooo.... takový zrychlený TWD :D 1. série byla parádní, to jsem Black Summer hltala u obrazovky a fakt byla zvědavá, jak to bude pokračovat dál (některé scény jsem dost nahlas prožívala, sousedi mě beztak slyšeli :D). 2. série byla teda horší. Jako jo, akce se zombíkama tam byly, ale přišlo mi, že se tam hlavně kecalo a do toho se přimotalo milion postav. Jako takhle, já velice velice ráda zombie a jsem velmi potěšena, když je ve filmu/seriálu pořádná akce, hnusný (=super) zombies a tak. Nezajímají mě "hluboké" rozhovory, jo, psychologie postav, chápu, dokreslení příběhu, ať víme, o co jde, jojo, ale já chcu prostě zombie gore! :D Jinak ještě co se mi líbilo, jak tvůrci vždycky nasnímali příběhy z několika úhlů - jak se hezky prolínaly. To bylo moc fajn. 3, nebo 4 hvězdy? Nakonec dávám 4, ale uvidíme, co třetí řada, možná hodnocení ještě změním. ()

zdenzo

Poctivé 4* predevsim za to, jak ma zombie a vlastne i apokalypticky zanr vypadat: rychla akce, co nejvice pudove i realisticke chovani prezivsich, prvky hororu, napadite vystaveni tymu a hlavne, zadne stvani s mladou pani - pekne zhurta a pohlave do akce a to vse s vymazlenou kamerou. Tak jak to kdysi umel Walkig Dead, nez v nem zvitezily na ukor tempa pribehu dialogy alá Ordinace v RZ. Black Summer Odpoustim i obcasne dramaticke ulitby akci (via poloautomaty bez nutnosti dobijet). A ze Zombies jde zase strach! ()

Gogo333

Seriál se zombíkama, sem s nim. Bohužel při sledování jsem se zarazil, že to vypadá jako amatérský seroš z YT a na konci, když naskočil nápis The Asylum, tak bylo jasné, proč je to takové. Výhoda seriálu je, že epizody jsou krátké a relativně plné akce, takže to rychle uteče a člověk ani nelituje toho, že to je o ničem a je tam spousta stupidních postav. Zpracování je bídné jak je u společnosti Asylum zvykem, ale kdo si v jejich tvorbě hoví bude spokojen. 40% ()

Daiker

No skvělý boj o přežití.... Všudypřítomný chaos a zmar.... Někomu ten styl nemusí vyhovovat, ale natočit takové boje o přežití kdy nevíte jestli poběžíte vlevo nebo vpravo mi prostě na zombie apokalypsu sedí..... Kameramani si asi taky užili 🙂 A všichni jsou svině, ani už nevím kolik prostřelenych hlav tam bylo.... No moc ()

AppleCore

Parádní kamera v souhře s výbornou atmosférou a chaosem, podpořená skvělým soundtrackem a řadou neskutečně vypjatých momentů. Škoda hodně nudnýho vizuálu (color grading/obrazová post-produkce) a nevýraznýho obsazení. Black Summer je jinak, přátelé, mnohem zábavnější a dynamičtější než všemi opěvovaný Walking Dead! ()

• Když Lance (Kelsey Flower) utíka přes střechu ze školy a následně ho pronásleduje zombie, tak si vážně poraní pravou ruku, nacož je kladen důraz při jeho pokusu nastartovat auto, kdy musí složitě používat levačku. V následující scéně v supermarketu má Lance ruku dokonale zdravou, a to po celý zbytek příběhu. (korbitch22)
  • Když na chodbě narazí na partu dětí, vezme Rose (Jaime King) zbraň Spearsovi. V následujícím záběru jí už ale má zase Spears (Justin Chu Cary). (Duoscop)
  • Keď Williama a ostatných v aute naháňa čierny Dodge RAM, tak v záberoch z vnútra auta je vidieť, že auto za nimi má zapnuté svetlá, ale v záberoch z vonku nemá. (TheDomoD)