Beckett

• Itálie Beckett (více)

Po tragické dopravní nehodě v Řecku se americký turista Beckett ocitne uprostřed nebezpečného politického spiknutí. A aby si zachránil život, musí se dát na útěk. (Netflix)

Recenze (129)

xxmurphyxx

Cením ten old school nádych, či už atmosféra, obraz alebo zvuk ale mimo to je ten film celkom predvídateľná nuda navyše s dosť nevyužitým koncom. Cely film a drží dosť pri zemi, väčšina akcie je v náznakoch a ako celok to pôsobí ako staromilská detektívka, čo vôbec nie je na škodu ale dosť tomu chyba minimálne pri konci väčší drive, viac to vyhrotiť. Neviem, jednoducho mi to prišlo ako dosť premrhaný potenciál, čo je škoda lebo takéto filmy sa už skoro vôbec netočia a nemá mu kto ani konkurovať. ()

bourec

Tak výbušnej film to zrovna není. Washington hraje chlapíka, kterej už od začátku, a to se ještě nedostal do těch událostí co ho potkaj, vypadá, mluví a chodí jak po lobotomii. Kromě několika scén ten film působí uvěřitelně. A to je právě jaho problém. Prostě to nemá koule. Sjet to bez újmy se dá. Ale nadšený z toho nebudete.40%. ()

drackula

Beckett a April sú úplne bežný americký párik na dovolenke v Grécku. Stačí však jedna nehoda a dovolenka sa zmení na nočnú moru. Beckett je old-schoolový politický thriller, v ktorom sa dovolenkár zapletie do udalostí, ktorým síce nerozumie, ale pôjde mu kvôli nim o život. Film nemá zbesilé tempo, ale dokázal udržať moju pozornosť. Veľmi dobre sa tu využívajú grécke exteriéry a pri niektorých záberoch som sa naozaj kochal tou nádherou. Škoda len záveru, ktorý je v duchu amerického béčka s nesmrteľným hlavným hrdinom. Tiež celé to politické pozadie mohlo byť trochu lepšie rozmotané. Celkovo ale spokojnosť. 70% Netflix ()

Anderton

Beckett akoby nám sem skočil cez bránu času zo sedemdesiatok, len namiesto Venturu a jeho kolegov tu máme Davida. Ten má po Tenete opäť čo robiť, aby prežil, tentokrát mu v tom pomáha staromódny scenár, takže je len na vás, či na túto hru pristúpite, alebo schopnosť hlavnej postavy všetko prežiť, nepotrebovať vodu a jedlo a tak podobne nebudete považovať za taký problém, že film hneď skraja odpíšete. Pokiaľ sa ale necháte unášať napínavým dejom a úžasnými (rozumej realistickými, čiže dosť špinavými) Aténami, čaká vás nonstop adrenalínová jazda. ()

tkey

Místy umělé natahováné, koukatelné ač do děje to člověka moc nevtáhne, celý film koukáš, jak muž v barvě, která ti pomůže se ucházet o nějakou filmovou cenu sebou hází ze strany na stranu, něco přeskakuje nebo padá a každou chvíli jí od někoho koupí, když Teda zrovna neslintá. 2* za prostředí a jakousi surovost zpracování. ()

• Natáčení filmu probíhalo v Řecku ve městech Athény a Trikala. Dalším filmovacím místem byl region Zagori – vesnice Tsepelovo a region Epirus – město Metsovo a Ioánnina. (SONY_)