Smrtící virus zasáhne město a osamělý muž se ocitne v pasti. Uvězněný ve svém bytě bez spojení s okolním světem se snaží najít pomoc a cestu ven. (Netflix)

Recenze (132)

kery-

V uvedených žánrech mi chybí komedie, ale to se dnes v korejské produkci už asi moc neřeší. Jinak je to klasické nízkorozpočtové béčko, kterých jsou mraky. Tohle má ale - narozdíl od těch jiných z americké produkce - alespoň znatelné známky vlastního nápadu. Vůbec bych si netroufal tvrdit, že by to byl průser. Víc takových zombie filmů, a bude to fajn.. ()

Trevor

Najlepšou časťou filmu z môjho pohľadu bola pasáž približne od 50 do 70 minúty a ak upútate filmového fanúšika najviac uprostred filmu znamená to že Vám nevyšiel úvod a ani záver. A práve nie najlepšie zvládnutý úvod môže mnoho ľudí odradiť od toho aby filmu vôbec dali šancu. Z môjho pohľadu ide o priemerný fil so Zeťákmi, ktorý je však až príliš priemerný. Ak by záver okorenil spoločný skok film by sa aspoň trochu vymkol zo šedého priemeru, takto bude patriť k tým na ktoré si pri rozhovoroch o dobrých filmoch určite nespomeniem. ()

honajz2

Jako, špatné to není a nějaká atmosféra v tom je. Jenže Korejci jsou prostě Korejci a tak se i zde dočkáme některých jejich typických otravných prvků (nablblý hlavní hrdina, nucené vtipy, i když se nejedná o komedii, nelogičnosti, přehrávající herci), které to prostě stahují dolů. Navíc těch nelogičností je tu dost - SPOILERY Když 7. den přišel o vodu, jak mohl přežít do 15. dne? A ten chlap z osmého patra, vždyť jim tu vodu nalil z kanystru a pak ho pořád sledovali, jak je tím mohl uspat? Kdy jim tam něco přispal? Nebo to snad dal do jídla? Vždyť to ho taky viděli, co přesně dělá... atd. KONEC SPOILERŮ. Vlastně celou část s osmým patrem mohl režisér vystřihnout, je naprosto zbytečná. A osobně bych asi uvítal, kdyby to bylo ještě víc minimalistické. I tak to jakž takž drží pohromadě a ty slabé 3* jen kvůli tomu asi dám. Noc požírá svět se mi teda líbilo víc, tam si vystačili jen s jedním hercem a přišlo mi to zajímavější. ()

sedm.1

Tak s touto podívanou se tentokrát korejčíci skutečně příliš nevytáhli. Nelze tomu tedy upřít minimálně v rámci subžánru zombie filmů poměrně originální, ovšem spíš takovou komorní, zápletku a opomenout nemohu ani opravdu vydařené masky útočících nakažených „spoluobčanů“, ale jinak mě i přesto bude v první řadě ve spojení s tímto snímkem napadat především výraz Nuda. Hlavně první polovina filmu prostě není vůbec záživná, mladík uzavřený ve svém bytě nezažívá kdovíjak strhující konfrontace s nemrtvými, spíš je to celé jen takové oťukávání, a navíc po seznámení se se sousedkou z protějšího baráku to začne váznout snad ještě víc, a tak se to celé v podstatě rozjede až v poslední třetině, kdy se ústřední dvojice hrdinů začne přemísťovat, čímž začne krapet gradovat i samotný film, ale pořád to má do nějaké zábavné zombií jízdy neskutečně daleko. Navíc tomu všemu chybí i nějaká ta působivější atmosféra, styl, napětí se tu vyskytuje též minimum a co se efektů týče, masky jsou, jak jsem již zmiňoval, fajn, ale pořádného gore se tu divák též nedočká. Absence jakéhokoliv momentu překvapení tomu také pak nepomůže, stejně jako křečovitý happyend, který to definitivně znehodnocuje. Mě tato odlehčená zombiárna z Ásie zkrátka tentokrát příliš neoslovila, a i když jí nechci zároveň ani nějak úplně odsuzovat, za mě potěší spíš intelektuálnější část publika, které si při tom může dovolit jednou za čas se odvázat, ale klasický příznivec hororů, jakým jsem třeba já, se u toho bude spíš nudit. ()

santiamén

5.5/10 Asi jsem si film neměla pouštět tak krátce po Noc požírá svět, protože náplní jde prakticky o totéž. Korejská verze je nepřekvapivě akčnější, zombie klasicky mručí a bručí, navzdory pokročilému stadiu rozkladu běhají rychleji než medailista olympijské čtyřstovky a konkrétně v této variaci mají taky hyper citlivý sluch a ovládají sportovní úkony, co většina lidí ani zaživa. Teda v případě, že se to zrovna scenáristovi hodí do krámu, podobně jako opakovaně haprující technologie v ten nejnevhodnější moment. Takže správná pitomost pro ty, co přesně tohle vyhledávají. S klišé žánru u zombie filmů tak nějak počítám, ale určitě neoceňuju, když se taky musím potýkat s klišé žánrů jiných - tady korejských telenovel pro puberťáky. Kdyby si tuhle linii tvůrci odpustili, mohlo to dopadnout líp. Škála pro posery: Odporný make-up, akční scény občas o nervy. ()

• Natáčelo se od 1. října do 12. prosince 2019 ve městě Gunsan (Jižní Korea). (ČSFD)