Poslední recenze (1 504)
The New Look (2024) (seriál)
Seriál o dvou módních velikánech, jejichž osudy se prolínají v průběhu pár osudových let. Zatímco ne příliš lichotivě vyobrazená Coco Chanel zažívá svůj podzim a uchyluje se před možným trestem za kolaboraci s nacisty do exilu, Christian Dior se plaše ale rozhodně pouští na volnou nohu a plní si svůj sen. Žádný člověk není ostrovem sám pro sebe, a tak jejich činy ovlivňují přátelé, nepřátelé, rodina i noční můry. Zajímavé to bylo nesmírně, v takto souběžné časové rovině ty dva a jejich postoje, naturel a ta nejcitlivější místa vidět, a podnítilo mě to leccos si dostudovat. Každopádně ale, i když mám ráda pohodlí, kopu za Diora. To se chce až brečet, jaká jsou jeho šaty nádhera.
Ripley (2024) (seriál)
Černobílá opulentní hostina, kde stačilo, aby někdo vytáhl fotku, a šlus. Kamera si pro sebe uzme porci scénáře, když se pase na detailech, které přímo křičí - popelník, vana mázlá od krve, kufr pod postelí. Andrew Scott je o dost jiný kalibr než Matt Damon. Z výrazu jeho usmívající se tváře doslova mrazí. A do toho ještě Caravaggio!! Výjimečný seriálový zážitek!
(Ne)matky (2019)
Zase jednou film, ve kterém nikdo nechodí do práce a přesto mají všichni zaprděná hnízdečka a špica ohozy. A o co že tu jde? Nepřijde gratulace ke Dni matek. Moje realita, a tak nechápu, v čem je vlastně problém. Tyhle maminy jsou však zvyklé na realitu jinou a vyžadují synka pokorného, milujícího a závislého a když ne, tak to pacholkovi nezvedenýmu dojedou vytmavit. Ach jo. A to jsou v hlavní roli tak sympatické a dobré herky. Jinde teda.
Poslední deníček (69)
Díky za tenhle rok. Byl báječný.
Tenhle rok jsem se od filmů trochu odklonila. Trochu víc jsem žila a taky malinko víc četla a psala. Filmům ale neuniknu, nechci uniknout. Fascinace tím, že se to "hejbe" a že to na mě působí, i když se bráním, trvá. Přeju všem zdraví a zase zdraví, ať si můžeme vychutnávat nejen filmy, hudbu, knihy, ale hlavně život. Mějte se nejlíp. Zdraví kleopatra.