Poslední recenze (2 552)
X-Men '97 - Season 1 (2024) (série)
Tolerance je vyhynutí a soucit je ještě něco horšího... Kdo by řekl, že seriál navazující na vzpomínky z mého dětství může mít tolik co říci k součastným světovým problémům a nastavení světa. Nechápejte mě špatně i před těmi třiceti lety byli X-Meni hodně pokrokoví, ale touhle sérií neskutečným způsoběm dospěli. Využili nově vydaných komiksů i znalostí toho co dnešní publikum rádo (objeví se Spider-Man, Iron Man, kapitán Amerika a mnoho mnoho dalších) a obalilo příběh o tom, že zachraňovat budoucnost na úkor součastnosti není v pohodě. Magneto je neskutečný šéf a celou sérií si krade pro sebe.
Vrah naoko (2023)
Chytrý, promyšlený scénář s poselstvím o strachu ze změny života. Skvělé tempo, špičkové herecké výkony - ty dialogy! - Glen Powell mizí v roli. Příběh krásně graduje a akce v něm není vůbec žádná. Škoda toho debilně přeloženého názvu. Jinak milý romantický film, kterým Linklater splnil sen spoustě zakřiklých brýlatých študáků o tom, že tu svou Adriu Arjonu mají šanci dostat do postele. A bude je to jenom stát ztrátu vlastní osobnosti. Hodně štěstí u závěrečné zkoušky.
Atlas (2024)
Osekaný Titanfall - bez koulí. Doslova. Slabší triky, děravý scénář a nesympatická hlavní hrdinka. Není to jen o tom, že by Lopezka hrála špatně, hraje nesympatickou krávu, kterou agent Smith musí otesat. Podivné dialogy, tuctová akce a jediné co se dá pochválit je vztahová linka s Titánem. Nejhorší je ovšem marný Simu Liu jako hlavní padouch. S tím hloupým výrazem a přiblblým úsměvem je spíš k smíchu než že bychom se ho báli. Gosling je mnohem lepší Ken
Poslední deníček (91)
Trust no one...
Fincher hraje na jistotu...