Recenze (933)
Black Night Parade (2022)
Strašná kokotina, která je místy vtipná díky svým fakt nekvalitním trikům. :-D Zápas s krysím bossem je fakt úlet. Viděno na cestě z Japonska v letadle s ENG titulky.
Kokan Uso Nikki (2023)
Není to kdovíjak světové, a v anime by to asi více vyniklo, ale Nagisa Saito to hraje dobře a má fakt zvláštní obličej (ret) i na Japonku. :-) P.S. Viděno v letadle na cestě z Japonska s ENG titulky.
Lageri jori ai o komete (2022)
Pokud vás trochu zajímá, co se dělo v sovětských táborech po 2. sv. válce, rozhodně doporučuji. Je to hodně drsný, ale zároveň velmi pozitivní film, co předává určitou myšlenku, jak žít kvalitní život a nevzdávat se.
Idó džirei wa ongakutai! (2022)
Byla to prča. Sledováno v letadle na cestě z Japonska s eng titulky. Abe to v rámci scénáře hraje dobře. :-)
Nacume júdžinčó - Zoku (2009) (série)
Je to v podstatě kvalitativně vyrovnané jako 1. série. Objevují se už i bytosti nejen se jménem, ale i určitým úkolem nebo posláním. Co může ale někoho zklamat je fakt, že yokai v tomto anime jsou prostě jen fantasie autorky původní mangy. Nejsou to bytosti z pramenů a ústního podání japonského folkloru.
Made in Abyss - Season 1 (2017) (série)
Nejdřív vám to ukradne srdce, rozplýváte se nad krajinou, sympatickými hrdiny, držíte jim palce a na konci vám to ono ukradené srdce zadupou do země, rozsekaj, zapálej a sežerou. Rozhodně vytrvejte, a nenechte se odradit volným tempem příběhu, protože se budete bát, křičet bolestí a na konci i brečet.
Isekai wa Smartphone to tomo ni. - Season 2 (2023) (série)
První série byla aspoň fakt vtipná, tady to jede už na setrvačník... Vtipů ubylo, harém se rozrůstá a hlavnímu hrdinovi nikdo nemůže konkurovat, protože je fakticky takový hodný overlord Ainz-sama. Seriálu chybí větší konflikt a lepší zápletka. V pár scénách hodit Endeho a profesorku, co znají minulost původního skoro vyhubení civilizace je fakt málo...
Gekidžóban Širobako (2020)
Oproti seriálu je to výrazně slabší, ale ten konec je hodně epický.
Kantai Collection: KanColle - Icuka ano umi de (2022) (série)
Už to není ono. Bere se to moc vážně, admirál je zde už normálně vidět a mluví... Chybí mi tu Fubuki, nebo celkově postava, co by byla zapamatovatelná. Poslední díl je dobrý masakr, ten mě bavil. Vtipné je, že jsou zde postavy, co vypadají jak z 1. řady, ale jsou to v podstatě jiný jména i charaktery.
Tokubecu hen Hibike! Euphonium: Ensemble Contest hen (2023)
První dvě sezóny byly skvělé, Liz To Aoi Tori trochu prázdný, ale jinak pěkný a navazující film také fajn, ale tady už cítím trochu vyčerpanost. Z celého Hibike! je to nejslabší kus. Uvidíme, co přinese třetí sezóna.