Poslední recenze (19)
Echo (2024) (seriál)
Tento projekt mi dává naději v Marvel studios. Po několika neúspěšných dílech nám ukazuji v posledních 3 seriálech, že když se chce tak to jde. Jeden s těch seriálů je právě Echo, od kterého jsem popravdě nic nečekal, ale první pilotní díl a pak 3 a 4 díl mě odpálili ze sedačky a musím říct že je to pro mě příjemné prekvapení. Konečně nejde o velkolepou akci, konečně Marvel nesází na CGI bordel a to především výbuchy a podobně. Konečně se dostáváme do ulice, do života normálních lidí, i když to trochu podkopává poslední díl, se kterým mam skrz toto jako jediným velky problém, ale jinak je to konečně dílo, které sází na silné příběhy, silné myšlenky a především úžasnou atmosféru, která se buduje celým seriálem.
Co kdyby...? - Co kdyby... zasáhl Nejvyšší Strange? (2023) (epizoda)
Poslední díl nadupaný akcí. Bohužel mi hrozně vadilo že nejsilnější postava s první serie se vrátila a v druhé vytvořili ještě silnější, a ještě jim dali nejsilnější relikvie. Nemám rád přesílené postavy a znovu přesílené, aby ty předchozí přesílené porazili. Jinak animace se mi opět líbila jak v každém díle a zakončení strom života z Lokiho je jen třešničkou na dortu.
Cesta na Měsíc (1902)
Jednoduše na svou dobu fascinující a revulucionářské dílo, které oslnilo diváky hlavně svými na svou dobu barevnými snímkami, které byli inovativní.