Reklama

Reklama

Obsahy(1)

V roce 1955 dr. Emmet Brown právě odeslal do budoucnosti Martyho McFlye. Jenže v tentýž okamžik mu poklepe na rameno Marty, který se vrátil pro almanach sportovních výsledků a uvízl v minulosti poté, co úder blesku odeslal stroj času i s dr. Brownem do roku 1885. Podle dopisu, který Marty od Browna dostal, byl stroj času poškozen a v roce 1885 neexistuje možnost jeho opravy, proto ho ukryl v jeskyni, kde by ho Marty měl najít. Vzápětí Marty zjistí, že Doc byl několik dnů po napsání dopisu zastřelen zezadu jakýmsi Bufordem Tannenem. Pustí se do opravy auta, aby se Marty mohl vydat Brownovi na pomoc, a zanedlouho už startuje na cestu do roku 1885. Tady se hned připlete do cesty indiánům, což má za následek palivovou nádrž prostřelenou šípem. Ujme se ho rodina Seamuse McFlye. Marty se jim představí jako Clint Eastwood a začne v městečku pátrat po Brownovi. Místo toho však narazí na Bufordův gang a málem na to doplatí životem. Naštěstí včas zasáhne Brown. Společně pak začnou plánovat návrat do budoucnosti, přičemž musí vyřešit problém s benzínem. Při přípravách se Brown seznámí s novou učitelkou Clarou Claytonovou a okamžitě se do ní zamiluje. Žena, která je nadšenou čtenářkou románů Julese Vernea, jeho city opětuje, a tak vědec dokonce začne uvažovat o tom, že v minulosti zůstane. Martymu se podaří zmařit Bufordův pokus o Brownovu vraždu. Jenže situace se dál komplikuje. (TV Nova)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (653)

Galadriel 

všechny recenze uživatele

Podle mě je tohle kritikou nespravedlivě označováno za nejslabší díl. Nebo jinak - ano, poslední díl je o něco malililinko slabší než díly minulé, nicméně to ho ale nesráží dolů z vysoké ligy. Stále jde o inteligentní a hlavně zábavnou sci-fi podívanou okořeněnou prostředím divokého západu, na který se navíc dívá tak trochu jinak, než je ve filmech obvyklé. ()

Slartibarkfast 

všechny recenze uživatele

Poslední díl nezapomenutelné trilogie a příjemné rozuzlení. V závěru možná už trochu ztrácí dech, ale na 90% to určitě ještě stačí.. Perfektní zpracování tématu cestování v čase a problémy s ním spojené se v této třídílné adaptaci určitě zapsalo mnohým hluboko do paměti. Pro mě jedna z nejoblíbenějších vícedílných sérií. ()

Reklama

cheyene 

všechny recenze uživatele

Možná, že se mi Návrat do budoucnosti III líbil více než druhý díl. Prostředí starého západu patřičně okořenilo Zemeckisův počin a vneslo do celé trilogie jiný, docela svěží vítr. Za klad lze považovat také romantickou linii mezi doktorem a učitelkou. Obecně můžeme s potěšením říct, že všechny tři díly jsou kvalitativně velice vyrovnané, což se ne každému tvůrci podaří. ()

ClintEastwood 

všechny recenze uživatele

Na závěr trilogie, se s našimi hrdiny Martym a doktorem Brownem, podíváme na Divoký západ roku 1885. Marty si říká Clint Eastwood a v několika scénách ho výborně paroduje (hlavně v závěru je scéna jako vystřižená z Pro hrst dolarů, ale výborná je i narážka na De Nirova Taxikáře), doktor Brown je potrhlý stejně, jako ve dvou předchozích dílech a navíc se zamiluje. Oba se musí vrátit do budoucnosti, protože pokud zůstanou, doktor má být zastřelen jedním banditou. Nápadité zakončení jedné z nejlepších trilogií, které jsem měl tu čest vidět - plné skvělých triků a příjemného humoru. ()

Kaka 

všechny recenze uživatele

Zřejmě nejlepší a nejčistší z celé série. Přenesení na divoký západ a lehké zklidnění tempa filmu jenom prospělo. Konečně to není tak šílená, až nesmyslná taškařice, ale kvalitní scifi plné zvratů, prekérních situací s dostatkem solidního humoru a obrovské dávky nadhledu. Technicky určitě nejzručnější díl, za což samozřejmě vděčíme roku vzniku. I tak je ale tahle série pro mne spíše utrpení a to hlavně z přílišné roztříštěnosti a nekonzistentnosti v rámci žánru. Úmyslně ? Chápu, ale ne můj šálek čaje. ()

Galerie (160)

Zajímavosti (69)

  • První železniční samočinné spřáhlo bylo patentováno až v roce 1903, tudíž jeho použití na tehdejší lokomotivě je z historického hlediska čirý nesmysl. (Lasskoun)
  • Parná lokomotíva použitá vo filme je Sierra No. 3, no tento typ lokomotív sa začal vyrábať až v roku 1896. (m.a.t.o.)

Reklama

Reklama