DC Liga supermazlíčků

• USA DC League of Super-Pets (více)

Krypto superpes musí přesvědčit divokou smečku z útulku - ohaře, břichaté prase, želvu a veverku, aby ovládli své vlastní nově nabyté schopnosti a pomohli mu zachránit superhrdiny. (Magic Box)

Videa (6)

Recenze (87)

Anet21

⚪Vcelku priemerné, s priemernou animáciou, jediný dôvod, prečo film vznikol je pravdepodobne snaha vyťažiť z popularity komiksových hrdinov, inak neviem. Dokonca aj sem už sa prepašovali rôzne novodobé klauzule a kvóty ohľadom rasy, rodu, sexuálnej orientácie, až sa divák pýta: ,,Prečo a načo je to malým deťom?" Vtipy i celá premisa skôr predvídateľné, v motívoch nič, čo by už divák nevidel v iných (lepších) animákoch, i ten samotný presah a parafrázy pre decká už nie sú to, čo bývali kedysi.⚪ ()

VanTom

Supermanův pes Krypto si hodně pomohl vtipným humorem sympatických postav, jinak jeho tým superzvířat líně obtáhl snad tu nejprofláklejší možnou superhrdinskou šablonu. Že jako superpadouch se světovládnými ambicemi figuruje lysé morče, tomu se fakt nebudete smát 100 minut, no a narážky na až karikaturně zjednodušenou Ligu spravedlnosti holt musely být srozumitelné i předškolním dětem. Animace OK, avšak o žádný hi-tech výkřik, natož stylový rej invence se nejednalo. ()

Big_Boss

Upřímně jsem po prvních trailerech neměl vůbec v úmyslu film zkouknout, ale jeden nudnej den jsem to pustil jako kulisu svý Lindě a po dokoukání musím uznat, že jsem byl z filmu příjemně překvapenej. Záchrany světa se v tomhle filmu chopí supermanůj čtyřnohý parťák Krypto spolu s partou podivínských domácích mazlíčci z útulku, kteří jsou omylem obdaření superschopnostmi. Ti se musí společně zachránit jak Metropolis, tak Ligu Spravedlnosti před zákeřným křečkem… pardon, morčetem Lulu, která ovládá telekinetické schopnosti a nemá se svým egem na ovládnutí světa daleko od jejího majitele Lexe Luthora. Hned zkraje taky musím podotknout, že morče Lulu je s hlasem Kate McKinnos tou nejzábavnější postavou. Ostatní hlasy herců jako The Rock, John Krasinsky, Kevin Heart nebo Keanu Reeves jsou taky fajn, no a pokud někoho netankuje anglickej jazyk u animovaných filmů, tak si ho můžete pustit s českym dabingem, kterej je překvapivě taky dost kvalitní. No a když nic jinýho, tak si ho aspoň pusťte kvůli postavě Flashe, kterýho nenadaboval nikdo jiný než náš Toren. Film je nabitej akcí a překvapivě i povedenym humorem, kdy si dokáže utahovat z různejch superhrdinskej klišé témat. Kdo by nakonec čekal, že tohle nakonec bude ten lepší DC film v roce 2022 s Dwaynem Johansonem v hlavní roli. 6,5/10 ()

oveckaoa

Supermanův pes Krypto bez superschopností, nezničitelný pes, rychlá želva, zmenšující a zvětšující se prasnice  a elektrická veverka bojují proti zmutovanému morčatům a zmutované kočce, která chce z vězení dostat Lex Luthora. Záporačku Lulu je parádní ve všech scénách kde je bohužel ve scénách kde není se dostaví nuda. Vtipné to taky tak jak slibovaly trailery není hláška o Iron Manovi zde není vůbec a to kladivo zazní jinak než v traileru přičemž v té scéně v traileru by pasovala lépe  na hudbu z traileru rovnou zapomeňte nezazní z toho nic z hlášek jedinou co si zapamatuji je na konci Tlapková Patrola . Na konci máme náběh i na druhý díl, který bych si klidně dal pokud to vydělá.   Jinak na to, že je animák je to místy docela drsné. P.s. první potitulkovka o ničem, když ji neuvidíte o nic nepřijdete druhou jsem neviděl 60 procent ()

T2

║Rozpočet $90miliónov║ Tržby USA $93,657,117║ Tržby Celosvetovo $207,357,117▐  Tržby za predaj Blu-ray v USA $1,140,025║ Tržby za predaj DVD v USA $682,236║ A to ako čo malo byť? DC to chcú ako úplne zabaliť s takýmito pitvorinami, som mal problém túto bikovinu normálne dopozerať. Infatílna prkotina ako mraky. Dwayne Johnson teda nemá moc dobrú ruku u DC ne výber úloh. /35%/ ()

Zajímavosti (9)

• V jedné scéně zastaví Krypto lupiče tím, že nadzvedne jejich zelenou dodávku – tento výjev odkazuje na obálku „Action Comics #1“ z roku 1938, ve kterém se poprvé objevila postava Supermana. (fiLLthe3DD)