Malý kluk a boháč v letech se sblíží díky knihám i svým prvním iPhonům. Jejich záhadné přátelství pak přetrvá i po starcově smrti. (Netflix)

Recenze (136)

Cappuccino

Nenechajte sa zmýliť žánrom. Telefón pána Harrigana nie je ani zďaleka hororom, ale skôr mysterióznou drámou, ktorá rozoberá témy novodobých technológií a ľudského svedomia. Niekedy sa snaží pôsobiť veľmi múdro a premyslene, i keď je vo svojej podstate pomerne jednoduchá a predvídateľná. Nemá síce zlú atmosféru, no čo sa úrovne strachu týka, celý čas pláva po povrchu a vôbec nezatne do živého. ()

Lenka.Vilka

Neskutečně příjemný film, který byl navíc dobře natočený a zahraný taky skvěle. Tenhle příběh táhne především atmosféra, která se povedla především kvůli score. V určitých momentech jsem byla vtažená právě pomocí tohohle. A potom je tam ta druhá věc. Ta k zamyšlení. Jenom varování pro ty, kteří nečetli povídkovou předlohu. Tenhle film není horor, stejně jako ani není předloha. Tak to nehodnoťte jako "horor, u kterého jste se nebáli" jenom proto, že je tady špatně žánr. (Takže jsou u údajů k filmu hned dvě chyby, mmch.) Dík. Vy ostatní si film užijte :) Edit: 28.10: novidíte, že to jde! Z knihy je povídka. Tak už jenom opravit žánr horor a bude spokojená :) ()

lykan9

Četl jsem toho mnoho od Stephena Kinga, ale tuto povídku neznám a pro film samotný je to možná dobře. Telefon pana Harrigana není sice nijak děsivý, ale při nejmenším je zajímavý a byl jsem po celou dobu napjatý, co se bude dít a jak to dopadne. Co však bylo výborné, tak herecké výkony. Donald Sutherland není nijak překvapivý, přece jenom je to herecká legenda, ale Jaeden Martell mu skvěle sekunduje - vlastně mě nezklamal v žádném filmu, co jsem ho viděl a čí dál víc mě zajímá, jak se bude posouvat. Rozhodně se k tomuto filmu jednou vrátím a jsem si jist, že si ho opět užiju. ()

Trevor

Toto proste Netflixu vychádza. Spracovanie krátkych kKngových poviedok (1922, In the tall grass, Mr. Harrigan´s phone) patria určite k tomu najlepšiemu čo dokázal vyprodukovať v posledných rokoch. Tú poslednú Netflix pochopiteľne zameral na svojich väčšinových predplatiteľov a užívateľ, deti rodičovských účtov. Pozvoľné rozprávanie príbehu v podaní Grega ako vidieť tunjajších užívateľov príliš nenadchlo, ale presne tak tomu bolo aj v prípade dvoch ostatných spomínaných poviedok a aj oni boli spracované rovnako dobre. Kým Kingov Strašiak nedokázal svojou atmosférou zaujať z môjho pohľadu, ktorý sa od väčšiny užívateľov líši, Harriganov telefón práva vďaka nenútenej atmosfére celého príbehu podčiarknutou solídnym výkonom Jaedena Martella patrí k veľmi príjemným prekvapeniam, ktoré som, úplne zbytočne, na základe tunajšieho hodnotenia odkladal. Raz darmo, riadiť sa hodnotením na čsfd je ako vyberať obchod či reštauráciu na základe recenzií ľudí na google play. ()

Marze

Radsi bych si pribeh od Stephena Kinga precetl, nez videl takto nafilmovany. Moderni technologie slouzi ke komunikaci s mrtvymi. Socialni media se skutecne jevi nadprirozenymi podle toho jak uhranuly mladou generaci. Tento teen pribeh je depresivni alegorie naseho vnitrniho odmitnuti se vzdat veci, ktere jsou pohodlne, ale pro nas spatne. Hlavni duvod sledovani pomalu plynouciho pribehu je Sutherland. S Martellem navazali uveritelne hluboke pratelstvi. ()