Byl jednou jeden... člověk

• Francie Il était une fois... l'homme (více)

Epizody(26)

Animované dějiny světa ve slavném francouzském seriálu pro děti aneb Co byste měli vědět o své minulosti. (oficiální text distributora)

Recenze (191)

B!shop

Pravdepodobne nejzabavnejsi serial ze serie Byl jednou jeden, ale stejne jako v pripade ostatnich, i tady se najdou nejaky ty chyby. Tohle je vlastne prvni Barilleovo serial a trosku asi jeste hledal styl. Misty je totiz animace takova divna a krome znamejch charakteru tu jsou vsemozny xichty, obcas, asi z duvodu usetreni casu se postavy nebo pozadi nehejbou, i kdyz by treba meli, obcas tu jsou do deje dany zabery nebo fotky realnejch veci a zabavnost/pouceni je taky dost nevyvazeny, zatimco v nekterym dilu do vas behem peti minut nahusti informaci, ze se to neda pamatovat, jindy celej dil postavy jen tak blbnou a clovek pomalu nevi, co ze to maj predstavovat a o co ze to jde. No a dalsi problem, kdyz pominu fakt, ze to je hlavne zamereny na francii, coz se ale dalo cekat, pride mi, ze nekterejm i treba mene dulezitejm vecem je venovano strasne prostoru a pak tu spousta jinejch, taky dulezitejch veci, chybi a nebo jsou v rychlosti shrnuty treba behem jedny minuty. Obcas se k necemu sice v dalsim dile tvurci vrati, ale preskakovani v case je misty drobet neprehledny. Ale i kdyz to vypada, ze jsem celej serial pekne zkritizoval a nelibil se mi, tak to neni pravda, libil se mi hodne, je perfektne zabavnej, misty mi pripominal Asterixe a neco jsem se precejen dozvedel a zapamatoval a to si 5* zaslouzi. ()

sormelka

Nikdy nezapomenu na sobotní rána, kdy jsem se vyplížila potichu z pokojíčku, v noční košili si sedla před televizi a vůbec mi nevadilo, že jsem vstávala tak brzo - vždyť mi dávali "Človíčka" ;-) Krásný seriál, který mne jako dítě jak zabavil tak něčemu přiučil. Určitě nejlepší z řady Byl jednou jeden... ()

DavidDizzer

Já si myslím, že skvělý animovaný seriál, a to hlavně pro děti, kdy jednotlivé díly plní účel jak zábavný, tak naučný. To, že se v tomto seriálu rozebírají různé fyzikální či chemické zákony obecně, se hodně seriál věnuje lidskému tělu. Myslím si, že by to ocenil kromě dítěte i člověk, který nemá chuť na vyloženě odborné dokumenty točené za účelem ,,pochopit své tělo" a pochopit různé vědy. Tento animovaný seriál je opravdu nejen pro děti a co si z dětství pamatuji, seriál je udělaný opravdu tak, jak má být... Vždy si z toho něco odnesete a i dospělý člověk pochopí, tak ve skutečnosti některé věci fungují, o nichž třeba ani nevěděl... ()

Sosak

Historioidní obdoba Byl jednou jeden život. Pravda - tenhle kousek je původní, ale zase ne až tak dobrý jako následovník. Ale jinak jde o celkem vyrovnané seriály - oba jsou velmi poučné a to zábavnopu formu. Dodneška mám v hlavě zaseklej díl o renesanci a to jsem to viděl jen jednou - fakt se podle toho skoro dá učit se :) ()

Attta

Z celé série Byl jednou jeden je tenhle můj nejoblíbenější. Tohle je prostě nadseriál pro děti, protože nejen si dokáže získat dětskou pozornost, ale dokáže dotyčného skvěle zabavit i pobavit. Dokonce, i teď v dospělosti bych se na to klidně podíval. Velice naučné, skvěle se na to dívá, a skvělá hudba:) ♪♫ Jasných 5 ***** :) ()

• Seriál poměrně přesně předpověděl, že v roce 2010 bude na světě žít 7 miliard lidí. (Jan.Kanak)