Poslední recenze (3 706)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Vlastne celkem nuda. Jen takova vyvrazdovacka v jednom spinavym baraku s nesympatickejma postavama, kdy je vetsina deje ve tme, takze neni nic moc poradne videt. Jasne, je to radne nechutny a krvavy, ale bohuzel to zaroven neni strasidelny, jakoze vubec, tady snad neni jedina funkcni lekacka nebo uz jsem proste jen moc otupelej. Na 90 minut to zabavi, ale to je tak vsechno.
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Oproti poloamaterskymu prvnimu dilu tohle uz vypada jak skoro normalni film. Vlastne po vsech strankach lepsi nez prvni dil. Opet tu mame stupidni pribeh, kde jde opet jen o sbaleni holek a parbu, particku dementu a smesku skvelejch, nechutnejch a wtf foru, ktery nemaj v cesky kinematografii konkurenci. Je sice fakt, ze stopaz zbytecne nakynula a tak je to misty trochu utahany, ale po celou dobu to je skvela zabava. Herci jsou taky o fous lepsi nez minule. Takze za me spokojenost.
Párty Hárd (2019)
Napul amaterska kravina v podstate jen o jedny nechutny party s haldou prehravajicich amateru a par extra humus scenama. Ale nastesti tu je i par naprosto dokonalejch foru, fajn hudba a ta hodina utece jako nic. Pripomnelo mi to Klub sracu. Nakonec tak vlastne docela dobra komedie, minimalne na cesky pomery.