Jon se setkává s Theonem, zatímco Daenerys útočí na Lannistery. Arya přijíždí na Zimohrad, kde se setkává se Sansou a Branem. (KajusaK)

TV spot

Recenze (76)

Psychor

"Rickon." "It's Dickon." "Hahaha." Až bude Zdeněk Troška shánět scénaristy pro další ze svých ostrovtipných komedií, mohla by být dvojice Weiss - Benioff trefou do černého. Bylo jasné, že se vyhazov George R. R. Martina z HBO zásadně podepíše na kvalitě seriálu, ale možnost totálního scénáristického kolapsu jsem si nepřipouštěl ani v nejhorší noční můře. Kam zmizel všechen tvůrčí důvtip, kterým Game of Thrones až do poloviny šesté série ohromoval diváky? Proč se ho Weiss s Benioffem pokouší degradovat na záchodový sitcom se spoustou nelogické válečné akce? I takový Hodor by se bezpochyby musel chytat za hlavu, kdyby viděl Jaimeho sebevražedný pokus o setnutí Drogonovy hlavy. O Euronově kouzelném loďstvu, které se buď objeví, nebo neobjeví tam, kde si ho scénáristé zrovna přejí/nepřejí, ani nemluvě. S bídou tři hvězdy. ()

ArsenalEagle

Poprvé vidíme draka v Západozemí v akci a nejde si nestěžovat na bravurně zvládnutou ohnivou bitvu, kterou můžeme srovnávat s Černovodou, možná i lepší. Arya ukázala, co za ku*evskou badass je, a Malíček má v kalhotech plno. Problémem je u tohoto dílu příliš krátká doba, dostaly jsme hype, který byl prakticky hned v zárodku utnut. ()

DarweyD

musim jít proti většině a kritizovat závěrečnou bitvu, respektive co se tam dělo za blbosti, myslel jsem že koukám na GOT ne na “postradatelní” protože normálně by umírali hlavní postavy jako jablka a ne že by byli nesmrtelný jako stallone kterej zabije milion nohsledů a má sotvá pár škrábanců... fakt mě naštvalo že neumřela aspoň jedna hlavní postava, co to jako bylo ten konec? Jaime se řítí na draka a někdo po něm skočí a spadne do vody, wtf.. to fakt do GOT nepatří, jinak denino ,,drakárys'' mi přijde spíš cringe než epický, 3 hvězdy za jeden z nejmrazivějších build-upů před bitvou ()

Wysch

Pokud hledáte důkaz, že dlouhodobé hulení marihuany nenávratně poškozuje mozkové buňky, nehledejte dále. Stačí se podívat na Psychora a jeho zmatečné a zavádějící poznámky. V GoT jsme nemohli vidět lepší bitevní scény než ty v téhle epizodě. The Spoils of War je nejlepší možná fanfiction pro ASOIAF. That being said, spěchá se s dokončením seriálu, dokud je ještě relevantní, a z toho pramení časté (a pro zhulence nelogické) přeskakování prostoru i času, což na druhou stranu chápu a vlastně i oceňuju. ()

Arkanoid

Zhutnenie deja na len 3 (4) dôležité miesta pre mňa vôbec nie je problém. To, že George R. R. "kill only for pleasure" Martin nestíha dopísať knihy skôr, ako sa začína točiť séria, mi nevadí. Dej síce neobsahuje žiadne nové postavy, ale vzhľadom na to, že ide o poslednú sériu, to nemôže nikomu vadiť. Dej sa potrebuje uzatvoriť, preto sa žiadne nové dejové linky netvoria a dochádza častejšie k dramatickým stretom (bitkám). No tieto strety sú plné napínavých momentov vzťahujúcim sa k starostlivo budovaným postavám (a je jedno, či sa budoval charakter, dejová linka postavy, alebo len hype) a funguje to. Najmä pre milovníkov istej ambivalentnej postavy sa epizóda skončí dychberúcim záberom. Každý fanúšik má byť prečo spokojný a kritik si už niečo nájde. ()

• Poprvé se v sérii objevuje Dračí jáma, aréna postavená několik století zpátky s cílem „ustájit“ draky rodu Targaryenů. (mikki089)
  • Je vidět, že Dothrakové nosí kousky lannisterského brnění z jejich vítězství v Tumbletonu. Jeden voják je viděn s paldronem lannisterského velitele, další jsou viděni s výstuhami na pažích a někteří s ozdobnými lvími brožemi. (mikki089)
  • První setkání mezi Jonem (Kit Harington) a Cersei (Lena Headey). Ačkoli Cersei navštívila Zimohrad v 1. sérii, ona a Jon se nikdy nesetkali. (mikki089)