Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pierre Richard jako smolař, který si nic nepřipouští... Smolař Alfréd, jehož život tvoří nepřetržitá řada malérů, se stane členem družstva, jež hájí barvy Paříže v poněkud pokleslé putovní televizní soutěži Paříž proti venkovu. Podle scénáře má pařížské družstvo vždy prohrát, avšak ztřeštěný Alfréd rozpoutává kolem sebe spoušť a zmatek a zatímco vede družstvo od vítězství k vítězství, televizní moderátor osnuje jeho vyřazení ze hry… (Česká televize)

(více)

Recenze (108)

Qasa 

všechny recenze uživatele

Obsah včetně závěru: Smolaři Pierru Richardovi se nepodaří utopit se, na stejném místě jako se to nepodaří televizní reportérce, do které se zamiluje. Náhodou se dostane do soutěže, kterou ona, se svým bývalým milencem, moderuje. Je v družstvu Pařížanů, kteří byli schválně vybráni jako nemehla, aby se povzbudil bouřící se venkov. Družstvo však vyhrává a z Pierra se stane hvězda. ()

Reklama

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Už úvodní sekvence, kdy se Alfréd snaží zasunout a pořád mu to něco kazí završená úchvatnou scénou v kostele, kdy vám dojde jak to skončí a další střih vás nezklame, je nabitá tím zvláštním druhem humoru, který se v Richardovkách objevuje poměrně často a tvoří jejich nezapomenutelné kouzlo. A podobných humorných scén je ve filmu hodně (úchvatný exhibicionista na začátku filmu, scéna s padající taškou, která je tak prostá, až mě nahlas rozesmála). Alfred je prostě ultrasmolař a přesto si u snímku občas řeknete - jo, to znám, to už se mi taky stalo. Neuvěřitelně jsem se pobavil. Zcela jistě patří Život plný malérů k nejlepším filmům Pierra Richarda. ()

Thomick 

všechny recenze uživatele

"Ublížil jste si, jak jste spad?" - "Ne, jak jsem vstával" --- Lehce netradičně nakrútená PRovka o tom, jak se nezměrná smůla může stát parádním základem úspěchu. Neutuchající tempo, plno maximálně zábavných vedlejších postav (boxer, taťka se synem na vesnici) a krásná závěrečná scéna. Vlastně ... obě závěrečné scény. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Příjemná romantika s pomalejším rozjezdem. Film, na němž se v dabingu namlsáte dvojice Eduard Cupák, Libuše Švormová, velkých českých mistrů dabingu (Filmové studio Barrandov dabing 1975). Na příslušném fóru se dokonce rozhořela diskuze, zda byl PR lépe nadabován Petrem Olivou (téměř všechny filmy) či Eduardem Cupákem (jen tento jediný) - já říkám, že oba odvedli dokonalou práci a k své předloze pasují jak... však vy víte. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (1)

Reklama

Reklama