• USA Please Hold My Hand
TV spot

Joel a Ellie zanechají auto v Kansas City a snaží se uniknout, aniž by na sebe upoutali pozornost pomstychtivého vůdce rebelů. (HBO Max)

TV spot

Recenze (144)

Cringy_Tommy

Skvělý díl. Díl který se drží předlohy a zároveň přidává pár nových zajímavých scén. Vztah mezi Joelem a Ellie se vyvíjí a funguje skvěle. Dostali jsme sice pořádnou přestřelku ale i tak bych uvítal víc akce a zombáků. Mám pocit že se toho seriál bojí ale poslední scénka s Clickerama byla super. Taky mi na tomhle díle vadí ta záporačka těch pytláků. Ty pasáže a scénky s ní mě nebavili a kdyby byly vystřihnuty vůbec nic se nestane. Jinak super epizoda 8,5/10 ()

Sany33

Príbeh: Joel a Ellie hľadajú cestu za Tommym do cesty sa im ale postaví hnutie odporu a to nejdená práve v rukavičkách. Prevedenie: Vraciame sa do apokalypsy čo oceňujem ale je to strašne zdĺhavé a vlečie sa to. V prvých dvadsiatich minútach len ideme z bodu A do bodu B za sprievodu strašnej dekády kecov. Zas na druhú stranu asi je to nutné na emočné zblíženie našich hrdinov. Stretávame aj nové postavy, kde ten típek čo akoby práve vyšiel od barbera dúfam nebude záporák lebo si ho dosť idem.  A tá vzdúvajúca sa podlaha, to zas bolo čo do riti..... 80% ()

Kokos

Hru jsem nehrál, takže k látce přistupuju s čistým stolem. Zatím mi to připadá, jako pozdější série Walking dead (dřívější série WD fungovaly lépe, než tohle). Je tam dost vaty, a charakter Ellie je mi dost nesympatický. Nějak prostě neumím uvěřit tomu, že holka, co vyrostla v postapo světě plným vražedných Houbolidí, bude takhle "easygoing" a lehkomyslná. Ale možná je to jenom mnou. Věnuje se to především budování vztahu hlavních protagonistů a tomu, co mě fakt zajímá, tedy fungování Houbolidí, se seriál skoro nevěnuje.  Sledovat budu dál, páč jsem fanoušek žánru... snad to poleze nahoru. ()

husandaaa

The last of us je díl od dílu lepší a lepší. Naprosto zbožňuji všechno okolo téhle epizody. Nádherné prohlubování postav a jejich vztahů, vidíme zas kus rozpadlého světa a lidí v něm, skvělé dialogy mezi Joelem a Ellie. A dostali jsme zde první pohled na přestřelku, s lidmi. Velmi se mi líbila dějová linka s Ellie a její zbraní, a též byla skvělá příprava na příchod dalších postav, které známe z video hry. Tempo je svižné, krásně to utíká, ale epizoda by mohla být delší ;) ()

Rocky88

Chemie Packala a Bély funguje na 100 %, i když Béle tu postavu stále nevěřím a asi už ani nikdy neuvěřím. Mírně mě zaskočila absence většího kontaktu s nakaženými, za to je tu konečně nějaká větší přestřelka. Bohužel obyvatele vede další castingový omyl v podobě ženský, která dlouhou dobu jela po Charliem, čímž trpí koukatelnost. Nadšení z prvních dvou dílů opadá... ()

Zajímavosti (23)

• Na začiatku epizódy vidíme Joela (Pascal), ako varí kávu. V hre je naznačené, že káva už nie je dostupná alebo že je to luxus, čo vysvetlí, že ju dostal z Billovho (Nick Offerman) domu počas predchádzajúcej epizódy. (molcan2)
  • Na začiatku epizódy môžeme vidieť horskú dráhu Mamba. Geograficky by však mala byť Steel Force v Dorney Parku, pretože ešte neprešli Pittsburghom. (molcan2)
  • Joel (Pascal) musí Ellie (Ramsey) pomôcť preliezť malým okienkom, aby mohla otvoriť dvere z druhej strany. Túto hernú mechaniku hráči poznajú, pretože Joel by mal Tess a Ellie vyzdvihnúť na vysoké miesta, aby mu mohli zhodiť rebrík alebo nájsť alternatívnu cestu. (molcan2)