• USA When We Are in Need
TV spot

Ellie narazí na skupinu pomstychtivých přeživších – a zaujme pozornost jejich vůdce. Oslabený Joel čelí nové hrozbě. (HBO Max)

TV spot

Recenze (129)

Tom Hardy

Obvykle se mi to nestává, ale cítím limity seriálu držením struktury předlohy, kdy bych namísto věrného, ale nahuštěnějšího vyprávění ocenil, kdyby měly všechny postavy prostor na ploše více epizod. Výborný casting mnohých z nich vlastně přichází vniveč, když jsou na jedno použití (u filmů je to normální, u seriálu to zavání nevyužitou šanci). Ale i kdyby to mělo být v rámci cyklu "jeden díl stačí", zrovna tahle epizoda měla mít klidně 90 minut, přidat na životě v Silver Lake, nevynechat souboj Davida a Ellie s nakaženými (což je v předloze významný prvek jejich zvláštního spojení) a minimálně samotné finále působí trochu rozpačitě, kdy zatímco ve hře byla Joelova přítomnost k něčemu a hlavně nás nenutila myslet na okolí, zdejší otevření dveří najednou vyvolává otázky, proč nikdo nikde není a k čemu vlastně celé to Joelovo tažení napříč dílem bylo. ()

kubas369

8/10. Konečně to tvůrci rozjeli na plno a ukazují to násilí a brutalitu bez cuknuti kamery jinam. Už bylo na čase. Nejsem nějaký velký vyznavač brutality a krve ale pokud máte nějakou značku, která je tím  pověstná a potom se z nějakého důvodu držíte zpátky, tak to nepůsobí dobře a prostě jste vyměknul. David je dobrý ale je úplně nesmyslné vynechat jejich boj o přežití, takhle jeho posedlost Ellie nepůsobý tak přirozeně. Pro mě ale asi nejlepší epizoda. ()

tomik99

Kouzlo seriálu se začíná pomalu vytrácet. Už i neznalcům her musí být jasné, že skupina či nové lidi, které v epizodě vždy poznáme, tak rovnou v ní končí. Tento mustr jedou tvůrci snad už počtvrté za tuto sezónu a pomalu se to zajídá. Vlastně mě mrzí ta neschopnost tvůrců budovat postavy na déle než jednu epizodu. David jako maniak byl v hrách super, protože jako hráč máte o něm pochyby, ale hra vás donutí s ním spolupracovat, čím vás naprosto zvyklá. Tady se ale nic takového neděje. Navíc absence mrtvých napříč více epizodami působí, že přežít v tomto světě není až tak těžké. Čím více toho ze seriálu vidím, tím méně se mi líbí. První dvě epizody byly skvost, teď je to slabší odvar her. Z milosti dávám čtyři hvězdy. ()

molcan2

Ellie (Bella Ramsey) je bezchybná. Herecké výkony sú na inej úrovni. Epizóda je epická a Ellie robí svoju prácu. Adrenalínová jazda na horskej dráhe. Lojalita a pocity v tejto epizóde by vás naozaj silno zasiahli až do špiku kostí. Túto posilňovňu si nenechajte ujsť, ak naozaj chcete vidieť niečo, čo vás prilepí k obrazovke s otvorenými očami. Vibrácie mrazivého mrznúceho počasia a honba za prežitím by vás po zhliadnutí tejto epizódy dostali. Nikdy som si nemyslel, že to bude také dobré ako samotná Hra. Ale musím uznať, že som sa mýlil a svoju úlohu plní. Úžasnééé. ()

Fin_429

Zapomněl jsem to říct na začatku, a tak to říkám až teď. Ne, Tlou jsem nehrál, takže nevím s čím mají ostatní problém, protože mně to prostě přijde jako další perfektní epizoda. David se možná neuměl tvářit, ale ty jeho dialogy nebo vše co v té jeho kanibalské kolonii proběhlo bylo perfektní. Zároveň nám tvůrci ukazují i to, že Joel není jen hrdina, ale že dokáže i zabíjet. Koneckonců stejně jako Ellie, která Davidovi nandala více podných ran, než ve hře. A aspoň tady se Bella Ramsey předvedla, že umí hrát, poněvadž to jak sekala a řvala na Davida zahrála perfektně. A ano, i akce byla úžasná. Mno, jsem hodně zvědav na konec. ()

• Ve scéně, kde Ellie (Bella Ramsey) má Davida (Scott Shepherd) a Jamese (Troy Baker) na ráně, Bella Ramsey opravdu drží skutečnou (nenabitou) pušku. Kvůli své velikosti a váze se Bella snažila udržet zbraň namířenou po delší dobu, což je v epizodě patrné a bylo záměrně ponecháno, aby se ukázalo, že Ellie zjevně není zběhlá v používání těžkých střelných zbraní. (mikki089)
  • Když David (Scott Shepherd) donese uvězněné Ellie (Bella Ramsey) tác s jídlem, tak ta ho během hádky odkopne stranou. V dalším záběru je ale tác zase na předešlém místě. (Duoscop)
  • Ellie (Ramsey) používa na lov jeleňov pušku. V hre používala luk. (molcan2)