Skupinka lidí bojuje o život ve městě zamořeném zombie. (Filmbox)

Recenze (105)

Wiikii

Dead Rising jde v podobných stopách jako jeho herní bráškové. Jde o určitý morbidní humor typu: Zombií táta jde po ulici s na břiše upevněným šátkem na miminka ve kterém je i jeho v tu dobu již na půl snědená ratolest, ze které si ještě ukusuje. atd.. A ono by to možná i fungovalo, kdyby tam nebyli dolarové zombie(lidi co neumí vůbec hrát zombie), a mělo to o něco chytlavější příběh co by ve Vás vzbuzoval alespoň nějaké napětí, tak by to nebylo špatné. . .. Ale jinak vše vynahrazuje chytlavá akce a povedené masky. .... HODNOCENÍ: 60% (3*) ()

George Stobbart

Rozbiehajúca sa zombie nákaza, panikáriace mestečko a grupa rozdielnych ľudí, ktorá sa snaží prežiť. Aj keď je to pomerne tradičná schéma zombie hororov, je "Dead Rising" v skutočnosti založený na rovnomennej hre. Ktorú síce nepoznám, ale tipoval by som, že bola zábavnejšia a hodnotnejšia než tento film. Pozerať sa síce dá, no nie je ničím zaujímavejší od desiatok či stoviek podobných zombie survivalov. Natočené aj obsadené v pohode, hororové moc nie; skôr akčné a sem-tam ozvláštnené humornými scénkami (na chvíľu som si spomenul aj na "Sharknado") a dokonca aj post-apo momentmi typu "Doomsday". A napriek tomu všetkému to stále nič moc nie je. ()

Yoshitsune

Byť nejsem fanoušek hry a ani fanoušek číslo jedna, jelikož mi hry tak nějak nesedly, tak tenhle film je fakt povedená vybíjená zombíků. A to je dobře, protože film je dobře natočený a nese v oddychové stylu, hlavně ty části ve studiu sou vtipný. Je teda fakt že by to chtělo víc akce a taky ta akce působí dost nejistě, postrádá adrenalin. Ale jinak je akce v pořádku, přehledná, dobře krvavá a taky je to dost nápaditá. Jo to slepování několika zbraní, do jedné velké mega zbraně, je dobře udělaný ano, já vím tohle jde i ve hře a taky v Dead Islandu. Herci hrají dobře, neni to sice světoborného, ale jde to. Hlavní záporák neni debil a souboj s ním je vcelku slušný. Nějaký to šokující odhalení ve filmu taky je, no a to je asi tak všechno, na jedno zhlédnutí fajn a pro fanoušky naprostá povinnost. ()

Rodriguez

Po "Světové válce Z (2013)" konečně pořádnej zombie horor! Po všech těch lacinejch srágorách sem si svoje "nedělní" ráno pěkne zpříjemnil! Je tam i pár vtipných momentů, které trošku odlehčují katastrofický scénář! Hordy zombie se valí ulicemi, není uníku, karanténa a uzavření ulic Feca a armádou je namístě. Vakcína neúčinkuje a tak ty co přežili předchozí invazi a byli nakaženi, jsou nyní bezmocně odkázáni pouze na čas než se přemění v krvežíznivé bestie! Dvojice ambiciózních novinářů, ale objeví důkazy, které usvědčují armádu z toho, že se celou dobu snažila dostat absolutní moc pro sebe, aby mohla všechny místo záchrany zabít! 80% ()

Big Bear

Watchtower je dalším nízkorozpočtovým (nechápej ale špatným) postapo zombie filmem. (Hru neznám) Nízký rozpočet byl celkem znát, ale jen u trikových a pyrotechnickcýh efektů. V ostatním si film plně zaslouží průměrné hodnocení. Film je vlastně příběhem dvou hrdinů, kteří se ocitnou v karanténní v zóně jednoho města v USA, která je uzavřené armádou. V zóně zůstaly jak nenakažení lidé, tak zombie. Nákaza nepřišla náhle. Jedna zombie přišla již před lety a přeživší či pokousaní, které se podařilo vyléčit sérem Zombrex se zase stávají nemrtvými. Zombrex totiž přestal náhle fungovat což upoutá pozornost dvou reportérů. Těm se podaří spojit s televizním kanálem UBN do živého vysílání věnovaného epidemii. K dění v karanténě se tak čas od času s živými vstupy přihlašuje komentátorka a Frank West (Rob Riggle) - jeden z přeživších minulé epidemie. Ten divákům dává různé rady jak čelit zombies a odpovídá reportérce ve studiu na zvídavé dotazy. Já nevím jak vy, ale já z Franka nemohl. To prostě bylo fakt vtipné a zábavné. Film celkově jede na takové mírně ironické vlně a chvilkami nevíte zda to celé není parodie na všechny ty akčňáky o spiknutí armády a na zombíkovské filmečky. Jinak mi byla sympatická i Megan Ory od které bych se asi klidně nechal kousnout (ale jen trochu .-). Jak to shrnout? Samozřejmě s Walking Dead se to srovnat nedá. Tam je laťka nedosažitelně vysoko nejen pro tenhle film. Ale zase oproti jiným zombie záležitostem jsem se u toho nenudil, nevzdychal nad zoufalým provedením a často jsem se u toho upřímně zasmál. Já tedy dávám 3 injekce Zombrexu. * * * ()

• Dej filmu zachytáva udalosti, ktoré sa odohrali po skončení hry Dead Rising 2 a pred začiatkom Dead Rising 3. (beso74)
  • Ještě než byl film natáčen, vznikla stejnojmenná hra na PC. (Safa Daniel)
  • Při scéně ve skladu si můžeme všimnout, že jeden člen ze skupiny Logana (Rob Riggle) hraje hru "Dead Rising", podle které je film natočen. (sQelle)