Náš kamarád Paddington se už šťastně usadil s rodinou Brownových a je oblíbeným členem místní komunity. Aby mohl koupit ten nejlepší dárek ke 100. narozeninám jeho tety Lucy, začne pracovat. Cesta za dobrodružstvím začne, když je tento dárek ukraden... (Vertical Entertainment)

Videa (10)

Recenze (208)

kaylin

I když jsem si myslel, že to na první film nemůže dosáhnout, příběh byl celkově docela zajímavý a hezky bláznivý, a navíc se zde objevují postavy, které jsou prostě skvělé, především pak proto, jak se je podařilo zahrát skvělým britským nebo irským hercům. Místy je to prostě krása pohledět, je to zábavné, ale i dojemné, pokud je to potřeba. ()

Necrotongue

Druhý Paddington si udržel úroveň prvního dílu a byl jsem s ním vcelku spokojen, jen mi bylo líto, že se tvůrci zaměřili spíše na dětského diváka, což bylo hodně znatelné. I tak jsem se ale dokázal u filmu slušně pobavit, potěšil mě Brendan Gleeson, i pidirolička, ve které se ukázal Richard Ayoade, ale i přes svou spokojenost doufám, že se tvůrci nerozhodnou natočit i další pokračování, myslím, že by šla kvalita rapidně dolů. ()

ScarPoul

Jednotku mám veľmi rád. Dvojka sa nesie v rovnakom druhu. Paddington je pre mňa v zásade veľmi super vec, pretože má morálne posolstvo, sympatických protagonistov a fungujúci humor. Nič viac netreba. Čo na tom, že všetci akceptujú prítomnosť medveďa, čo rozpráva, ako niečo normálne. V tomto je Paddington okúzľujúci. Plejáda vedľajších postavičiek poteší - odkazy na Van Damma a Chaplina tiež. Skrátka je to hravé a hlave plné režijných nápadov. Paul King dokázal z toho vytrieskať strašne veľa. A myslím, že to je jeden z tých dôvodov prečo som sa do Paddingtona ako postavy zamiloval. Skrátka nemajte radi medveďa, čo je taký dobrácky, že prinúti k úsmevu Brendana Gleesona. K dokonalosti chýbalo naozaj málo. ()

DaViD´82

Naprosto přesně o jeden medvědí chlup horší prvního dílu. Především kvůli zbytečné potřebě velkolepého akčního finále à la Osamělý jezdec (ostatně aluze na něj se táhnou celým filmem), které jakkoli dobré i náležitě napínavé nesporně je, tak se stylově k tomuto typu filmu nehodí. Jinak nemlich to samé co jednička; což pro jednou není výtka, ale naopak nejlepší možná pochvala. Protože o Paddingtonových eskapádách i podruhé platí, že jsou tou nejryzejší esencí milého, vtipného, hravého a s gustem natočeného i zahraného rodinného filmu, který opravdu je pro celou rodinu bez rozdílu (nejen) věku. A to se vidí velmi málo; zvlášť pak s přihlédnutím k tomu, jaká bezpočetná kvanta filmů se škatulkou "rodinné podívané" zaklínají. ()

lamps

Britská pohodička, která na rozdíl od jedničky nepůsobí tak křečovitě a nehorázně baví parodováním různých žánrových schémat, z nichž nejlepší je určitě útěk z vězení s dokonalým Brendanem Gleesonem a závěrečná vlaková honička, která má spád i vynalézavost. Mohlo to být sice ještě mnohem více vtipné a odvázanější, ale Matthew Vaughn je na ostrovech zkrátka jen jeden. I tak ale režisérsky a herecky suverénní pokračování... ()

Zajímavosti (16)

• Podobne ako vo filme Paddington (2014) aj tu je na konci titulkov veta: Počas natáčania nebolo ublížené žiadnemu medveďovi. (megajalec)
  • Film mal ísť do distribúcie na území Spojených Štátov pod hlavičkou Weinstein Company a Dimension Films, ale po obvineniach zo sexuálneho zneužívania proti zakladateľovi Harveyho Weinsteina, sa spoločnosti Heyday Films a StudioCanal začali obzerať po ďalšom americkom distribútorovi. Verili, že film pre deti by nemal byť spojený s Weinsteinovým škandálom. (Scraffy)
  • Natáčelo se v těchto datech: 28. 6. 2017, 17. říjen 2016 až leden 2017, 2. až 7.duben 2017, 12. červen 2017, a od 22. do 27. června 2017 v Anglii a Irsku. (Varan)