Epizody(10)

Nedůvěřivá agentka CIA vyslýchá charismatického muže, který založil duchovní hnutí a vyvolal politické nepokoje. Co je přesně zač? A o co mu jde? (Netflix)

Trailer 3

Recenze (80)

DwayneJohnson

Nemůžu tvrdit, že by to nemělo myšlenku, ze začátku solidní náboj a několik velmi dobrých momentů. Co však seriál hodně sráží dolů je velká, scenáristická překotnost, která je někdy až do očí bijící. Kdyby byl Mesiáš pořád v rovině hledání, tápání a nevědomí, jak na začátku, bylo by to ok, ale od dílu, kdy se poprvé objeví prezident a zapojí se do akce vládní kruhy, to jde tak nějak lehce do kopru. Škoda Michelle Monaghan je velmi přesvědčivá a Mehdi Dehbi v hlavní roli je naprostá trefa do černého. Jsem si jist, že o něm ještě uslyšíme. Bez ohledu na (ne)úspěch tohoto projektu. ()

warrenur

Slabsie stvorhviezdie a v tomto roku uz druhy zaujimavy serialovy pocin. V niekolkych dieloch to ma skutocne atmosferu a presvedcive herecke vykony. Nemozno opomenut ani kvalitne spracovanie a kontroverznejsie temy, ktore sa tvorcovia snazia predostriet. Myslim, ze to zvacsa funguje. Z mojich potrehov k jednotlivym dielom len par viet. Ak je rec o viere, sila osobnosti niekedy robi neuveritelne divy. Zvlast v ociach chudobnych, ci jednoduchych ludi. Tiez zistenie, ze vam, ci vasim blizkym na tomto svete ostava mozno par mesiacov, vam tiez zmeni pohlad na svet. Pochybujem vsak, ze je mozny osobnostny prerod pri urcitom stupni obmedzeneho myslenia, dogmatizme, ci fundamentalizme bez silnej osobnej skusenosti. V par dieloch sa obcas dost vyrazne ukaze par logickych dier v scenari, co je skoda. Niekoho mozno nevyrusia. Rozhodne zaujimave stvarnenie, majuce atmosferu a slusne herecke vykony. Stoji za vzhliadnutie. Cynici a hateri to mozu brat len ako dalsiu "mysterku", ci zivotopis niekoho z Marvelu a nebudu vo svojich komentoch tak smiesni. My ostatni sa mozeme zabavit na v celku zaujimavo spracovanej fikcii zasadenej do nasho obdobia. 65% ()

ER

Biblický příběh,namapovaný na současnost (minulost je minulost,teď je teď),která není povzbuzující (bůh chce opět někoho vyhladit).Nosné myšlenky,které mají obecnou platnost ((když každý začneme konat dobro,bude svět v pohodě,nebo staneš se tím,čím se stát chceš) jsou podány s důrazem na jednotlivé postavy s potřebnou dávkou naléhavosti (tíha rozhodování se). Výsledná hra na pravdu nebo lež ,podpořená hereckými výkony nejvyšší kvality,pak dokáže být napínavá nejen v rámci špionážního zákulisí. ()

pilarius

Někdo uvěří snadno, někdo neuvěří nikdy - no věřili byste tomu? Já vím, že bych bych neuvěřil nikdy, ale něčemu takovému bych věřil rád. Mnoho postav s originálními charaktery a vlastními motivacemi, nejasnost, avšak ne zmatečná, nýbrž cílená. Čekal jsem trochu rychlejší tempo, ale nakonec se ukázalo být ideální. V součtu další zajímavý Netflix Original, který jsem milerád bingewatchnul. ()

Script

Průměrný seriál, který se soustředí na problematiku s kulturou, náboženstvím a politikou mezi státy. Seriál poukazuje na to jak by lidi reagovali, kdyby se objevil tzv. druhý příchod Krista. Zahrnuje to reakci médií, vlád a lidí. Nejzajímavější na seriálu byla postava Michelle Monaghan jako agentky CIA (alespoň pro mě). Její postava vypadá reálně (je bez energie, zdeprimovaná, snaží se pouštět do několika věcí naráz). Seriál má úplné minimum dobrých momentů. Některé momenty mi přímo vadí. Poslední 3 minuty závěru, kdy nám ukážou trosky letadla úplně zabilo čtvrtou hvězdu. Mělo to skončit u první myšlenky, že ten, co se tvářil, že je mesiáš je jen iluzionista, který se snažil získat si pozornost celého světa. Scéna se stroskotaným letadlem ukázala, že je Mesiášem. Dávám 3 hvězdy. ()

• Okolo 30. minúty sa protagonisti vezú na československom aute Škoda Forman. (shushen)