Šestičlenná rodina se přestěhuje do nového domu uprostřed velkoměsta s nadějí, že si v životě přilepší. Jejich sen se však brzy promění v noční můru, neboť v novém domě přebývá něco temného... (Eliott)

Videa (8)

Recenze (68)

tron

Zaujalo ma, že tento španielsko-francúzsky horor na svojom Facebooku odporúčal výborný britský spisovateľ Adam Nevill a keďže jeho Rituál sa mi páčil (kniha, aj film), tak som si ho pozrel. A musím dodať, že je to fakt výborná vec. Možno nie nejako extrémne originálna, ale ozaj dobre natočená, tempo je príjemne pomalé, je čas na vyrozprávanie ako príbehu, tak na postavy, ich charakteristiku, vzťahy medzi nimi a podobne. Mal som z toho veľmi pozitívny dojem, ktorý ešte vylepšili strašidelné scény a miestami prekvapivo skvelý vizuál, podporený dobovou atmosférou (dej sa odohráva v 70. rokoch v Madride). ()

Arsenal83

To je presne ten typ hororu, ktorý od začiatku prináša hrôzu a tak to má byť. Hnusná seňora v debilnom hojdacom kresle je samozrejme také klišé, lenže funguje a funguje fakt dobre. Pre mňa silná duchárska záležitosť, toto je niečo čoho sa "bojím". Zaradenie LGBT prvku ma tu vôbec neiritovalo, naopak toto je to pravé uplatnenie pre transsexuálov - strašiť ľudí. ()

Morholt

Rodina se nastěhuje do bytu a začne tam strašit. Jednoduché jak facka. A aby toho nebylo málo, film si vypomáhá všemi berličkami, které jsou pro duchařiny charakteristické, takže tu najdeme obvyklou rodinnou sestavu, jistou roli tu hrají zrcadla, dojde i na bábu, která o tom něco ví a konečně vizualizace strašidla také není bůhvíjaká. Navíc některé motivy až příliš okatě připomínají Poltergeista. Jenže marná sláva, Pintó to prostě umí a tak servíruje jeden nervydrásající okamžik za druhým, lekačky jsou sice avizované, ale stejně jsem sebou pokaždé cuknul a bubatá mrcha taky umí. To vše v důsledně budované atmosféře. Herecky perfektní a k tomu všemu je Begoña Vargas krásná až to bolí. No a co se LGBT motivu týče, tak když to soudruzi z Hollywoodu škrabali do svého manifestu, takhle to nejspíš nemysleli. Ale za mě naprosto v pohodě. Víc podobných kousků, protože přesně takhle to mám rád. 90% ()

TheEvilTwin

Průměrná duchařina, která jede v zajetých kolejích nastěhování - strašení - vymítání a která nepřináší do žánru bohužel nic nového než jen španělský nádech. Občas nějaká lekačka, občas bubák a občas povedená scéna, bohužel finále je utnuté moc brzo a trochu lenivě odfláknuto. Ale že je letos hororové sucho a není na co koukat, proč ne. ()

oveckaoa

6 členná rodina (matka, otec, dcera, malý syn, velký syn a dědeček) se nastěhuje do bytu kde někdo umřel. Po čase jich tam něco napadne a oni jelikož do toho bytu narvaly všechny prachy tak se snaží to nějak vyřešit. Průměrná duchařina, kterých jdou do distribuce desítky ročně jediné co se dá pochválit je spoiler transsexuální entita co na ně útočí to jsem ještě v duchařině tuším neviděl. Hvězdy dole za konec, který přijde z ničeho nic a nedává moc smysl v hrozně krátkém časovém intervalu se zde skoro vše vyřeší to nemluvím o tom, že na konci jaksi záhadně se objeví peníze na otcově pojistce přičemž na začátku říkali, že žádné peníze nemají. ()

• Během úvodních titulků hraje „La Vida Sigue Igual“ od Julio Iglesiase a v 58. minutě hraje z gramofonu „Yo Soy Aquel“ od Raphaela. (Duoscop)