Rodiny se sjíždějí na pohřeb, který se koná na Náplavomarce. Viserys vyzývá k ukončení bojů a Alicent se dožaduje spravedlnosti. (HBO Max)

TV spot

Recenze (85)

Arkanoid

Pohreby nie sú to, čo bývali, odkedy skončil seriál The Sopranos. Čierny humor tu nenájdeme a napriek tomu, že sú všetci rozhádaní a na iných stranách barikády, tak sa tam toho veľa nestane. Rhaenyra sa dáva znova dokopy s Daemonom, ktorý odmieta brata. Mladší Alicentin syn ovládne najväčšieho draka. Detský konflikt prerastá v nezvratnú záležitosť a odhaľuje charaktery. Chýba mi viac kultových scén. ()

jirikzaboj

Opravdu mě trochu mrzí, že se nějaké dějové linky víc neprodlužují. Chápu, že se i v knize dost skáče. Ale ne natolik, aby tvůrci museli tolik věcí skipovat. Třeba návrat Otta jako pobočníka není vůbec v epizodě vysvětlen a ani dopady smrti Baely, u které se schází všichni rovnou na pohřbu a téměř nulový dopad smrti Harwina. Samotný konflikt, či jeho základ v rodině Targaryenů je konečně nastolený a to nejlepší je na tom, že všichni jsou tak trochu bad guys a i když máme většinově pocit, že bychom měli fandit Rhaenyře, tak Alicent má nakonec ale vlastně úplně ve všem pravdu a proto je o dost víc fascinující, jak lze příběh přebíhat ze strany na stranu a určit si svůj vlastní názor. Každopádně doufám, že se to brzy rozjede k pořádnému tanci. PS: dětský fight skvělý, surový, lepší jsem asi neviděl v této kategorii ()

Remivsremi

Hádka všech přítomných rodů celý díl povýšila. Jasně se definovaly strany konfliktu, i když to nebylo žádné tajemství.  I samotný závěr se vydal zajímavou cestou. Přesto mi v seriálu chybí větší zápal, či spíše dopad konverzačních scén. Je to důsledek předem vyložených karet na stůl. Zásadní otázky, které měly tvořit páteř sváru a domněnek jsou již dávno odhaleny. Nedaří se pak budovat dostatečné napětí a scény postrádají kouzlo. Mám s tím problém celou sérii. Náprava může dorazit v druhé řadě. ()

Martinius

ked som sa uz stracal v neprehladnej spleti jednotlivych charakterov a zacinal trpiet abstakom zo silnych dramatickych momentov, prisiel tento diel. ka-bum! vyborne natocene (aj napriek uvodnej tme) i nacasovane a dokonale vykulminovane. odrazu daval dej mojmu starnucemu mozgu zmysel, postavy sa striasli nevyraznosti a divak si mohol pricuchnut grrrr-martinovskej autorskej genialite. tymto dielom si ma serial realne ziskal. ()

Sany33

Príbeh: Udialo sa toho vcelku dosť tak poďme po poriadku. Epizóda začína smrťou lady Laenoy. Pohrebná hostina je v dosť pochmúrnom duchu. Jej telo ešte nevychladlo a jej muž Deamon už kláti svoju neter Rhaenyru a jej draka zas uchmatne kráľov syn Eamon, ktorý si to ale odserie lebo mu princovský bastard vyklobne oko. Epizóda sa končí útekom princa Lenora, ktorý finguje svoju smrť a svadbou Reanyry a Deamona. Prevedenie: V   tejto časti sa toho deje tak veľa, že ani nemáte čas sa nudiť. Neskutočne mi nesedí hlavná hrdinka Rheanyra, ktorý po 10 skoku do budúcnosti zostarla tak o 30. Deamon dostáva čo chce a je následníkom trónu. Aj Lenor dostáva čo chce lebo môže ísť trúbiť Panošov za more bez výčitiek. Takže všetci dostali čo chcú, teda až na kráľovnú, ktorá ešte zohrá do konca nemalú úlohu. To cítim. 95% ()