• USA Glass Onion: A Knives Out Mystery (více)
Trailer 3

Proslulý detektiv Benoit Blanc vyrazí do Řecka rozmotat spletitou záhadu, ve které figuruje jeden miliardář a nesourodá parta jeho přátel. (Netflix)

Trailer 3

Recenze (588)

Tom Hardy

Člověk 70 minut čeká, než dojde na pořádný twist, který hříčku povýší o level výše (a na ten moment dojde), jen aby se to na konci zvhrlo v (minimálně na můj vkus) příliš stylizovanou dohru o příčině a následku. V rámci hravých detektivek je každopádně pořád Glass Onion výrazný nadprůměr, jednička ale byla atmosférou někde trochu jinde, blíže klasickým detektivkám a i Blanc mi přišel o něco lépe uchopený. Pokud se ale povznesu nad to, že to zkrátka není to samé, co první díl, vychází mi z toho pořád hodně slušná žánrovka. ()

T2

║Rozpočet $40miliónov║ Tržby USA $13,280,000║ Tržby Celosvetovo $13,280,000▐  Tržby za predaj Blu-ray v USA ║ Tržby za predaj DVD v USA ║ Do kelu prvú polhodinu si tukáte na čelo, že na čom toto vlastne frčí. Úplný haluzný miš maš, herci ako na tripe, dokonca dosť otravný, až sú obavy čo ďalšie takmer dve hodiny môžu priniesť, keď to bolo tak vychvaľované!? No ale príchodom na zbohatlkov ostrov sa to rozbehne do správnych "detektívnych" koľají. Naberie to na správnych obrátkach a tie niečo cez dve hodiny ubehnú ako voda. Neskutočná gradácia s flashbekami. Na černošku Janelle Monáe sa pozerá dobre, je veľmi sympatická a v konečnom výsledku aj najviac strhne.  /80%/ ()

Morien

Je to docela sranda, ale už během sledování moje převažující myšlenka byla "Knives Out mě bavilo víc". Je to (zase) přeformalizované a překomplikované, ale tentokrát tam nejsou postavy/herecké výkony, které by tomu v mých očích dodaly přidanou hodnotu. Ne že by se film nesnažil přesně zopakovat/zkopírovat spoustu prvků z "jedničky", to on se snaží, ale podle mého názoru se to tentokrát nepovedlo tak efektivně. Například jsem nezaznamenala, že by internet nějak žil plavkami Daniela Craiga, zatímco svetry Chrise Evanse byly zmemovány okamžitě. A z osobního hlediska mám z místních herců ráda jen Ethana Hawkea, který se objevil asi tak na dvacet vteřin v roli, která nejspíš mohla zůstat celá na podlaze střižny, protože pro výsledný film nic moc neznamená, a Kathryn Hahn, která tam byla tak málo a tak nevýrazná, že jsem pomalu už během filmu zapomněla, že tam vůbec je. A nemyslím si, že by ten konec byl tak triumfálně "šťastný", jak by tvůrci zřejmě chtěli, aby byl. Aniž bych chtěla nějak extra spoilerovat, tak bych spíš řekla, že by paní šla do vězení za celou škálu trestných činů či pokusů o ně. ()

gogo76

Ešte pred spustením som si uvedomil ako dlho musí človek listovať a hrabať na Netflixe , kým nájde niečo čo stojí za ten strávený čas. Pokračovanie nesklamalo, ale predsa len je to o niečo slabšie ako prvý film. Tento sa až moc snaží diváka ohúriť, rozosmiať a zamotať hlavu. Väčšinou sa to darí a veľkú zásluhu na tom má dobré obsadenie. Účasti E. Nortona som sa veľmi potešil, pretože môj kedysi veľmi obľúbený herec za posledných 10 rokov akoby ani neexistoval. Dobré obsadenie drží film aj v slabších momentoch a keď sa vám bude zdať že je to nejaké až moc záhadné a prekombinované, tak vás poteším, že v závere bude všetko úplne jasné. Chudák Mona Lisa...70%. ()

Gilmour93

U Agathy Christie, co je to za whodunit, když je odhalení pachatelů pro detektiva zívačkou (a to dokonce dvakrát)? Cibule, u které brečet smíchy nebudete a která pustila nějakou šťávu až po výstřelu přes sklo. Satirické pozadí o zlatém cecíku a ztrátě loajality savců po jeho vyprázdnění nijak objevné a i když Johnson to nejlepší založil na drobných detailech, neudělaly mu fungující celek. Benoit Blanc se mi zdál oproti jedničce vyrovnanější. Asi za tím stálo to řecké podnebí a manželství s Hugh Grantem.. Mimochodem, asi dvakrát se stalo, že střih přišel u detailu na Craiga a ten další započal nápadnou hudbou a podmanivým záběrem plovoucí lodě v exotických exteriérech. Nešlo si nevzpomenout, ale co teď už.. ()

Zajímavosti (28)

• Scenárista a režisér Rian Johnson přirovnal svoji práci na této sérii k tomu, co kdysi dělala Agatha Christie se svými knihami: „Pokaždé děláme něco nového a vzrušujícího.“ (Updated_Cake)
  • Keď sa Daniel Craig vracal do svojej roly, úplne zabudol svoj melasový južanský prízvuk z jednotky. Craig prezradil, že dokonca tri mesiace spolupracoval s logopédom, aby získal prízvuk späť. (Arsenal83)