Dva nezadaní už mají po krk toho, že jsou na svátky vždycky sami, a tak uzavřou dohodu a na všech oslavách v roce si navzájem dělají doprovod. Pak ale přeskočí jiskra. (Netflix)

Recenze (211)

chrispe

Tuto romantickou komedii rozhodně táhne Emma Roberts, škoda že ji neobsadili zajímavějšího partnera. Na jedno podívání proč ne. Od Vánoc do Vánoc přes všechny svátky. Bylo to milý, zasmála jsem se a i když se to nevyhlo uříznutým částem těla a ho*nům, bylo to ve snesitelné podobě. 3,5* ty tři mi přijdou málo, ale ke čtyřem se nějak nemůžu donutit. Je to lehký nadprůměr, který dost kazí ten závěrečný kýč, i když ho každý vlastně čeká. Ale tohle prostě tvůrci přehnali. :D ()

Cappuccino

Holidate nie je síce žiadnym žánrovým prevratom a búračom zaužívaných stereotypov, ale za to vie úspešne navodiť dobrú náladu a divák pri ňom kvalitne zrelaxuje. Ženské publikum určite ocení šarmantného Lukea Braceyho s jeho odzbrojujúcimi úsmevmi a muži sa budú radovať z prítomnosti roztomilej a trochu drzej Emmy Roberts. Film celkovo splnil moje očakávania nenáročnej romantickej komédie s milou dvojicou hrdinov, ktorej som od začiatku do konca držal palce. S prižmúrením oka ho hodnotím siedmimi bodmi z desiatich. Pôvodne som zvažoval dať o jeden bod menej, no Emma a Luke ma, priznám sa, skutočne chytili za srdce. Viac tu: https://refresher.sk/91024-Recenzia-Holidate. ()

Floweenka

Je to příjemné na dívání, člověk se i občas nahlas zasměje, ale fyzicky i psychicky bolí se dívat na absolutně stupidní chování holek v těchto komediích "odmítám lásku, protože je to pro mě příliš dobrý". Ne.. není normální ukazovat dnešním mladým lidem, že takový věci jsou v pohodě. Být hysterický, nedokázat ve třiceti říct, co si myslím, kouřit trávu v nemocnici.. Děkujeme scénáristům a píšeme na list 23155 dalších filmů se zcela totožným příběhem a posíláme klíčenku. ()

UhLee

(5/10). Nebudu zastírat, že jsem si film pustil z velké části kvůli Emmě. Ale i Luke byl překvapivě sympaťák se skvělým australským přízvukem. Chvílemi jsem si říkal, že je to snad i brácha Chrise Hemswortha a nebo jeho levnější kopie, ale postupem času si mě oba s Emmou získali a až na pár do cringe situací (platic teta), to byl docela dobře investovaný čas s Netflixem. ()

Fifer

Klasické rutinní řemeslo, ale dobře natočené. Představa post-moderny v mainstreamu je vtípek: "pitomé romatnické komedie, oni furt dělají, že se nechtějí, přitom jsou na plakátu, tak je jasný, že spolu skončí." Tak proč to děláte stejně, milí tvůrci, když vás to tak štve? Nebo nedejbože napsat skript tak, aby to nebylo jasný od začátku až do konce? Ne raději si z toho uděláme jakože srandu. :-) ()

• Ve scéně v obchodě, kde Sloan (Emma Roberts) mluví o tom, že by Ryan Gosling nikdy nešel sám nakupovat, je za jejími zády vidět muž u chladícího boxu, který nápadně připomíná právě Ryana Goslinga. Všímaví diváci o tom hojně diskutovali na sociálních sítích, až nakonec herec Chad Zigmund (který je Goslingovi velmi podobný) na Instagramu prozradil, že tuto postavu ztvárnil právě on. (Nikitera)
  • Natáčení začalo v květnu 2019 v Atlantě ve státě Georgia (USA). (ČSFD)