Šestnáctiletá stydlivka, kterou štve toxická a sexistická atmosféra na střední, se nechá inspirovat bouřlivou minulostí svojí mámy a anonymně vydá školní plátek, který rozpoutá revoluci za rovnoprávnost. (Netflix)

Recenze (60)

Sfinkter

Lehce feministické, ale dle mého názoru se snímek vůbec nebere tak vážně, jako ho berou vážně někteří "dotčení" diváci. V důsledku se jedná o dobře natočenou "teen komedii ze střední", která vypráví příběh o prosazení vlastního JÁ v mladém kolektivu. A je jedno, jestli jste bílý nebo černý, kluk nebo holka nebo hetero či gay. Každý chce svoje místo na slunci. ()

majo0007 odpad!

Feministická teenee báchorka (neflixovská tradícia) s castingovým failom roka - 27ročný Patrick Schwarzenegger ako úchylný stredoškolák... WTF?! Uvedomil si tu niekto z hviezdičkových pičusov, že to "nie je podľa skutočnej udalosti" a že #meetoo vyrábajú "negro tlačenkové buřty"! o ktoré nikto nestojí?! ()

Marze

Knizni predloha filmu je pry vynikajici. Cely film na me pusobi az moc umele mravokarne bez nadhledu.Postavy jsou ploche,tezovite a zkratkovite bez hlubsiho vykresleni, jak se skutecne citi.Jejich obraceni ke vzdoru proti muzum neni podepreno verohodnou motivaci. Vivian bojuje proti tomu,aby byla posuzovana jen z hlediska vzhledu ,ale pritom zmeni nazor na chlaoce,ktereho ignorovala kvuli jeho vzhledu,ale po prazdninach nabral svaly.Nastesti je zde sexismus muzu bran s humorem.Jednu hvezdu navic davam za hlasky,ktere me pobavily. Celkove je vetsina scen takova unyla bez energie. Celkove to na me pusobilo jako prilis krecova propagace feminismu. ()

Bozvav

Snímek Ramařky je veskrze průměrnou podívanou s tuctovým scénářem, ucházející hudebním doprovodem a zoufale nevýrazným castingem, díky kterému je nablblé téma, ještě zoufalejší, než si zaslouží. Chápu potřebu tvůrců upozornit na hluboce zakořeněnou misogynii a sexismus na amerických školách, ale způsob, jakým to natočili, je poněkud nešťastný. Přitom se jedná o téma poměrně závažné a je dobře, když se na ně upozorňuje. Nicméně za mne většina filmů s touto tématikou je natolik stupidní, že dělá společnosti spíše medvědí službu. Já se nudila, což by se u takto závažného tématu stát nemělo.  PS: stejně mne fascinuje skutečnost, že děvčata, které zastávají heslo" Nedáš - nedám", si na sexismus povětšinou nestěžují a ještě na tom vydělají. Za mne velmi slabý průměr 40% max. ()

misterz

Len so zvedavosti, či skôr z prinútenia som si pozrel tento film s mojimi babami. Musím povedať, že som trpel ako kôň. Opäť niečo, čo je čisto iba pre jedno pohlavie, navyše úzko vekovo ohraničené - 8 až 14 rokov. Staršie dievčatá sa už môžu nudiť, pretože dejová linka nemá vážne čo ponúknuť. Na hranici odpadu. 20/100 ()