• Akční
  • Animovaný
  • Krimi

Recenze (5 964)

plakát

Becoming Karl Lagerfeld (2024) (seriál)

po The New Look druhý letošní seriál o módním návrháři, který ale není prakticky vůbec o módě a který se snaží mapovat určitou životní fázi známé tváře. Jenže tam kde měl New Look od Applu zajímavou válečnou polovinu, tam Lagerfeld nemá nic. Většinu času se děj točí kolem vztahu Karla a Jacquese a není to úplně záživná podívaná. Daniel Brühl se sice snaží, ale jeho Karl je celkem plochá postava u níž se vlastně nedozvíme proč byl tak geniální. Jacques je na druhou stranu krajně nesympatická figura, kde jsem moc nechápal proč by ti dva spolu měli být a body navíc rozhodně nepřidá. Ač je mi svět módy vzdálen asi jako jaderná fyzika, tak sem celkem doufal, že mě tahle série nechá nahlédnout pod pokličku a to se nestalo. Spolu s již zmíněným New Look tu tak máme další na oko hezký, dobře zahraný, ale ve výsledku plochý a ne moc záživný seriál o módě bez módy. Akorát tu místo Diora máme půlku Lagerfelda...60%

plakát

Stále v kurzu - Série 2 (2022) (série)

Chemie mezi hlavní dvojkou stále drží a celkově to příjemně plyne, nicméně srdcovka z téhle série pro mě asi úplně nebude…60%

plakát

Daisy Jones & the Six (2023) (seriál)

Knížku jsem měl svého času v plánu, nicméně na ní nedošlo a teď si nejsem úplně jistý jestli se tak někdy stane. Atmosféra sedmdesátek je sice fajn a technické stránce není moc co vytknout, ale jinak tenhle příběh fiktivní kapely nenabízí nic co bychom neviděli u jiných - reálných - kapel a celé to nafukuje nudnými dialogy a zbytečnou vatou. Lehce zachránit by to měla hudba, ale ta je bohužel úplně stejně nudná a nezajímavá a ani zkrácení na polovinu by tomu nejspíš moc nepomohlo. Zklamání…40%

plakát

Psanci - Série 2 (2022) (série)

druhá série plynule navázala na jedničku a jen co se lehce rozkoukala tak šlápla na plyn a rozjela dobře napsanou pologangsterku, ve které se skupina z veřejně prospěšných prací pomalu ale jistě boří do čím dal větších sr*ček. Humoru sice lehce ubylo, ale o dramatické situace, kdy není úplně jasné kudy se bude příběh ubírat, rozhodně není nouze. Vzhledem k uzavření skoro všech linek sem celkem zvědavý co nabídne třetí série...80%

plakát

Psanci - Série 1 (2021) (série)

klasický britský mix komedie, dramatu a gangsterky, který se pomalu rozjíždí, ale když se po nálezu peněz chytne, tak má až do konce slušné tempo s minimem hluchých míst. Obsazení je dobré a klidně bych uvítal, kdyby tu humor nešel primárně přes postavy Christophera Walkena a Stephena Merchanta. Ke čtvrté hvězdě zas tolik nechybí, ale uvidíme co další série...70%

plakát

Jsem v pořádku? (2022)

konverzačka o přátelství a hledání sebe sama, která ale většinu času vůbec nefunguje a největší podíl na tom má Dakota Johnson. To opětovně potvrdila že má charisma vařené nudle a topornější herečku by měl jeden problém najít i v seriálech na Primě. K její smůle navíc "hraje" nezajímavou, nudnou a špatně napsanou postavu a její sebelítostivé kňourání a házení klacků pod nohy všem co jí chtějí pomoci v určitou chvíli dospělo do bodu kdy jsem si říkal že skok z okna by mi přinesl mnohem víc zábavy i radosti. Slabé dvě...30%

plakát

Kos v ostružiní (2023)

pomalu plynoucí drama se špetkou romantiky v jehož středu stojí osamělá stárnoucí žena, která těsně před padesátkou chytne druhou mízu a na "stará kolena" půjde proti proudu malého města/vesnice ve které(m) žije. Příběhově to není zas tak moc originální, ale Eka Chavleishvili svojí postavě propůjčuje charisma, zranitelnost a všechno tady stojí a padá s jejím minimalistickým, ale o to uvěřitelnějším projevem...60%

plakát

Kaskadér (2024)

Leitch napsal milostný dopis profesi kteoru miluje a ze které sám vzešel a jako bonus k tomu přidal romantiku, vtip a samozřejmě akci a dohromady to funguje naprosto skvěle. Gosling si střihnul dalšího hláškaře, který se nebere moc vážně (podobně jako ve Správných chlapech) a v mezích možností je uvěřitelným hrdinou. Do akce se vyloženě nežene, každý krok se snaží alespoň decentně promyslet a většinu času je spíš vláčen okolnostmi, než aby se sám vyloženě snažil o něco víc než je nutné minimum které dostal za "úkol". A pak je tady samozřejmě ještě romantická linka, která díky chemii mezi Ryanem a Emily funguje snad ještě lépe než ta akčně detektivní část. Už po trailerech sem čekal že mi Fall Guy sedne a že to bude přesně oddechovka podle mého gusta a jsem upřímně rád že jsem se nespletl....80% a už se těším až to uvidím znova.

plakát

Sweet Tooth: Chlapec s parožím - Série 3 (2024) (série)

Nevím do jaké míry závěr kopíruje komiks, ale i přes drobné výtky jde nakonec o solidní uzavření. Trošku mi sice vadily klasická klišé kdy se např. klaďasové někam pracně dostávají nějakou dobu a když se tam končně dostanou tak jsou jim prakticky okamžitě v patách i záporáci, ale jelikož jde stále o primárně rodinnou podívanou tak nakonec mhouřím obě oči. Plusem je rozhodně to, že zmizela jistá infantilita provázející druhou sérii a opět se lehce (i když stále v mezích žánru) přitvrdilo a dalo divákovi pocit že by se o hlavní postavy mohl a měl i trochu bát. Lehce pak zamrzí že některé linky z předchozích sérii kompletně vyšuměly (osobně mi chybělo uzavření linky doktorovi ženy), ale to už je holt daň za to, že se děj komplet přesunul jinam a nebylo pro to moc prostoru. Za mě dobrá série, i když jednička překonána nebyla…70%

plakát

Vrah naoko (2023)

Hit Man v trailerech dost mátl tělem a celkem se nedivím zklamání těch kteří očekávali třeskutou komedii. Tohle je spíš feel good oddechovka s trochou humoru a špetkou dramatu, která sice není úplně typickou Linklaterovkou, ale i tak zvládné přinést leccos z jeho rukopisu. Hlavní dvojka je sympatická a hlavně Glenn Powell si solidně rozjíždí kariéru…70%