Poslední recenze (1 093)
Maria Montessori (2023)
Filmařsky by to asi mohlo být nápaditější, ale podstata byla velmi hezky zachycena, tak z edukativních důvodů lehce přimhouřím levý voko. *** důchodce projection BioCentrál HK *** 90 %
Stovky bobrů (2022)
Velice originální. Akorát po 5 minutách to začala být šílená stereotypní nuda... A už to žádný zvířátko nezachrání. Jedině závěrečný quest o ženu vraždícího srdce to trochu zachránil, ale jen trochu. *** BioCentrál HK *** 5 % *** Dokoukáno do konce... 😑
Papežův zákon (2023)
Téma je hustý, ale přijde mi, že se nepovedlo jej zcela vytěžit. A buď byla snaha to udělat až moc podle dochovaných pramenů nebo v té autenticitě a zejména postavě Edgarda něco vykreslit nezvládli, neboť ta postava působila poněkud rozpolceně a nedůvěryhodně zejména v pozdějších fázích filmu. *** BioCentrál HK
Poslední deníček (8)
Vracím se k animaci...
Objevuju kouzla neznámých vod animačních programů, které za poslední roky vyrostly takříkajíc z ničeho... A zatím mě KRITA.org dost baví! (heej, co mi to ten editor provedl s animovaným GIFem???)
Tož krásné Vánoce! <3