Poslední recenze (1 363)
Helimadoe (1992)
Předlohu jsem nečetl. Možná právě tím je ovlivněný můj úsudek. Podle mne jde o velice zdařilý film o dospívání a o zásadních rozhodnutích, která člověk musí učinit tak záhy, i když rozumu ještě mnoho nepobral.
Střípky (2021)
Rozpačitý dojem. Námět skvělý. Z toho plyne pořádně silný závěr. Ale než se k němu dospěje, plyne to jaksi nerozhodně. --- Možná se na to ještě podívám a změním názor. Každopádně - skvělá hudba Thomase Newmana!
Vysloužilí lvi (2003)
Slabé, nevtipné, nemoudré.