Poslední recenze (1 959)
Ripley (2024) (seriál)
Všetko super, herecky a režijne špička... ale klasický syndróm dnešných seriálov, ktorým ide o množenie contentu - v tých 8 častiach sa skrýva perfektne zovretá a vyvážená 5 alebo 6-dielna miniséria.
Leo (2023)
Najzábavnejší animák tohto roka, s dcérou sme sa skvele bavili. V skutočnosti to nie je o nejakom jašterovi, čo sa chce dostať na slobodu, ale o školákoch, ktorí si prechádzajú všelijakými mindrákmi. Normálne terapeutický film, niečo tak dobre vymyslené nemal Disney niekoľko rokov. Tón perfektne vyvážený medzi sandlerovským bizárom a dojákom. Omnoho inteligentnejšie, ako sa to tvári z trailerov, a fakt pre celú rodinu.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Dokonalosť v každom ohľade, scenáristicky najlepší seriál tohto roka a v podstate seriálová udalosť roka.