Poslední recenze (148)
Zhoubné zlo (2021)
Človek sa u Jamesa teší na poriadnu duchárčinu a miesto dostane také "Wodafak", že ide skontrolovať, či to fakt režíroval James Wan :) Ale vôbec by som nehneval, kebyže svoju tvorbu preorientuje na "toto" FunkyShlasherGoreHorror multižánrové všeličo. Predsa len duchárčin je všade plná riť (ikeď možno nie takých dobrých, ako Jamesových). 85 % a mohlo byť aj viac, nebyť nudnejšieho rozbehu.
Leaving Neverland (2019)
Jednostranný dokument bez akéhokoľvek dôkazu, točiaci sa okolo dvoch výpovedi ľudí, ktorí už v minulosti svoju výpoveď niekoľkokrát menili. Nehovorím, že to nieje pravda , ale takto sa dokumenty nerobia, obzvlášť keď už sa druhá strana obvineniam nemôže brániť.
Wild Wild Country (2018) (seriál)
6 dielny dokument o tom, ako si Osho a jeho voľnomyšlienkársky kult postaví v bigotne-kresťanskom americkom štáte Oregon vlastné mesto s vlastnou políciou obchodmi atd. Využijú medzery v USA zákonoch a tak tu máme komunitu, ktorá začína veľmi nevinne a končí s desiatkami poloautomatických zbraní, podozrením z otrávenia pol mesta atd atd.. Do toho sa Ošino po okolí premáva na 93 rolls roycoch, vrtulníku a máme národný škandál na svete :) Samozrejme nieje všetko čierne alebo biele. Dokument zachytáva pohľady snáď zo všetkých strán, či už sú to domáci sedláci z Oregonu, členovia kultu, súdy, armáda, a dokonca aj samotné vedenie kultu. Obzvlášť dievčina Sheela - pravá ruka Osha je asi najzaujímavejšia osobnosť kultu vôbec (ikeď miestami evil as fuck). Netflix sa zase raz prekonal..