Poslední recenze (437)
Kalvárie (2014)
Kazdy mame sve demony, ale jake je to nest demony vsech ostatnich? Jak se zachova spolecnost pokud si dovolite vypadnout z role nosice bremen vsech okolo? Na tohle a spousty jinych hlubokych otazek Calvary odpovida s primesi cerneho humoru a bozskym Gleesonem.
Matrix Resurrections (2021)
Tak takhle Matrix opravdu ne! Nejlepsi na filmu jsou retrospektivni sceny z minulych dilu. Jinak Neo jako senilni deda dochazejici k psychousovi, to je opravdu upadek. Navic se pokrivil, zamotal a propadl do hlubin nicoty skvele vymysleny zpusob fungovani agentu. Tohle je zkratka scenaristicky a rezijni maglajs, kde to ze dna vytahuji herecke vykony (no jeste aby ne, s takovym obsazenim).
Prvok, Šampón, Tečka a Karel (2021)
Rozporuplná komedie, kde víte dopředu čím to musí skončit. Osobně dávám 70% jelikož zvláštním způsobem vtipné scény nejsou moc vtipné. Respektive jsem měl pocit, že bych se měl smát, ale něco mi k tomu vždy chybělo. Jinak postavy jsou skvěle vykreslené, naprosto různorodé a děj na český poměry dost originální.
Poslední deníček (3)
Bakalářská práce
Chápu, že tohle asi nikoho zajímat nebude, ale vzdávám tak holt sám sobě ;) Dnes jsem po necelém měsíci dokončil svoji bakalářskou práci. Málem jsem se z toho zcvoknul. Ale po počáteční katastrofě, kdy jsem musel vypracovat kompletně nevej koncept práce a vše zpracovat, jsem konečně dospěl ke zdárnému konci s dvoudenní rezervou :D Zase můžu žííííít!!!!