Poslední recenze (80)
Dallas 63 (2016) (seriál)
Knížku jsem četl a je za 5*. Seriál měl první díly našlápnuto, pak to bohužel upadá, až to nějak celý spadne :(
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
"Nového nic, ale peníze bychom chtěli."
Fargo (2014) (seriál)
1. série 100% 2. série 100%