Poslední recenze (189)
Král Tulsy (2022) (seriál)
Sly se na starý kolena dal na seriály a dostali jsme bombu, jakou jsme od něj mohli očekávat. Hrát v seriálu mafiánskýho padoucha mu sedlo jako jeho všechny zabijácký role. Děj se nenápadně rozjíždí hned od začátku až do samého vyvrcholení. Sly nám svým věkem a výkonem s ním spjatým opět dokazuje, že je jen a pouze číslo.
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw (2019)
S rychle a zběsile to nemá nic společného, a proto nechápu ten název. Filmy tohohle typu mám rád ale ne ve spojení se ságou o autech a závodech. Hobbs úplně jinej povahově než při jeho debutu v pátém dílu v roce 2011. Na film mám určitý výtky ale bavil jsem se a užil jsem si to. Byla to taková pěkná příprava a vyplněná mezera v čekání na devítku.
Kmotr II (1974)
O chlup slabší než jednička, ale pořád mluvíme o filmu neskutečného rozměru. Dokonale navazuje na první díl a dějová linka mladého Vita je také bezchybně vymyšlena. Všechno dává smysl, proměna mladého Vita v nekompromisního mafiána s velkým vlivem je geniální. Michael Corleone se zase ukazuje jako pravý mafiánský boss, kterého nikdo nesmí urazit. Film jsem sledoval bez reklam a musím říct, že to byla celkem fuška s touto stopáží :D Parádní kousek s nesmrtelným obsazením.