Recenze (92)
Žraloci v Paříži (2024)
Náhodou, sice totální blbost, ale celkem sranda :D
Geek Girl (2024) (seriál)
Další teenage seriál? u toho nesmím chybět! Geek girl je hrozně příjemná teenage romantická komedie, která nenudí ani v jedné epizodě. Klasický "popelka" příběh (který neomrzí) s moderníma prvkama a střední školou.
Bionic (2024)
Bohužel, začátek filmu výborný, napínavý. Pak se to zvrtlo v jednu velkou slátaninu, která se skoro nedala ani dokoukat...
Atlas (2024)
Sci-fi přesně pro mě! neuvěřitelně dobré cgi, nápaditý příběh, co se týče technologií, planet, trochu inspirace u Avatara a Na hraně zítřka a přesně proto mě to zaujalo a bavilo hned od první minuty!
The 8 Show (2024) (seriál)
Smíchejte seriál Squid game a k tomu filmy - Díra a Joker a vyjde vám The 8 Show! Napětí, výborný příběh, gradace až do finále. Možná jen té brutality tam bylo místama až moc.
Kaskadér (2024)
Vynikající komedy akčňák u kterého se nenudíte ani vteřinu!
Mrtví mladí detektivové (2024) (seriál)
Po delší době konečně pěkný, trochu i hororový teenage seriál. Moderní zábava, zajímavé postavy a příjemné herecké výkony. Nízké hodnocení zde může fakt dát jen někdo, kdo má mindrák a má problémy se svojí sexualitou. Za mě seriál mezi 70-75% bez problému.
Premiantka (2024)
Vizuální stránka filmu je neuvěřitelně uspokojivá. Příběh, scénář, postavy, tajemnost. Velmi jsem si to užil. Typicky podhodnocený film zde na csfd.. I kdybych to bral hodně přísně, tak 70% je minimum.
Mladá dáma (2024)
Spokojenost. Klasický vzorec trochu drsnější pohádky (drak, princezna, záchrana, happy end). Millie opět skvělé herecké výkony a vizuál filmu i přes to, že je 90% virtuální, tak super :)
Noční plameny (2019)
Docela nadprůměrné béčko, kdy jedna totálně psycho labilní žena touží po vztahu a zamotá se do dost zajímavé loupeže benzínky.